باشگاه پرسپولیس به شدت درگیر مشکلات مالی است و اوضاع مالی این باشگاه اصلا خوب به نظر نمی‌رسد. این باشگاه آنقدر بی پول است که نتوانست یک سرمربی خوب را برای تیمش انتخاب کند. پرسپولیس حدود سه و نیم میلیون دلار بابت پاداش‌های آسیایی خود از AFC طلب دارد. پولی که می‌تواند مشکلات این تیم […]

- درگیری پرسپولیس با بانک مرکزی؛ پول باشگاه را بدهید!

باشگاه پرسپولیس به شدت درگیر مشکلات مالی است و اوضاع مالی این باشگاه اصلا خوب به نظر نمی‌رسد. این باشگاه آنقدر بی پول است که نتوانست یک سرمربی خوب را برای تیمش انتخاب کند.

پرسپولیس حدود سه و نیم میلیون دلار بابت پاداش‌های آسیایی خود از AFC طلب دارد. پولی که می‌تواند مشکلات این تیم را حل کند. با این حال به دلیل تحریم‌ها امکان وصول این طلب در حال حاضر وجود ندارد. مدیران پرسپولیس چند بار به سازمان خصوصی سازی نامه زدند تا معادل ریالی این پول را دریافت کنند و بعد از آنکه طلبشان از AFC وصول شد،مبلغ مورد نظر را برگردانند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران خصوصی سازی با این موضوع موافقت کردند و در همین راستا با ارسال نامه ای به بانک مرکزی ،خواستار ایت شدند که مبلغ مورد نیاز پرسپولیس به حساب این باشگاه واریز شود. حال باید دید بانک مرکزی با این درخواست موافقت خواهد کرد یا خیر.

منبع: خبـر ورزشی