به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” به دستگیری یک سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو اشاره کرد و گفت: با شکایت های تنی چند از شهروندان ساکن شهرستان ری در خصوص سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیم های عملیاتی و انتظامی این فرماندهی، با هماهنگی های انجام شده برای دستگیر متهم یا متهمان وارد […]

به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” به دستگیری یک سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو اشاره کرد و گفت: با شکایت های تنی چند از شهروندان ساکن شهرستان ری در خصوص سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیم های عملیاتی و انتظامی این فرماندهی، با هماهنگی های انجام شده برای دستگیر متهم یا متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ادامه داشت تا این که با همکاری مالباختگان این پرونده ها، مشخصات و شگردهای سرقت یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار لوازم داخلی خودرو شناسایی و اقدامات برای دستگیری وی ادامه یافت.

وی تصریح کرد: با سرنخ های به دست آمده، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری موفق شدند مخفیگاه این متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی از سوی مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی ری منتقل کنند.

سرهنگ طرهانی، بیان کرد: در بازجویی های انجام شده از متهم، وی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد و عنوان داشت که هر بار پس از رهایی از زندان مجددا به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته و به سرقت لوازم داخلی خودرو می پرداخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اشاره به این که سارق مذکور پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد، گفت: بنابر دستور مرجع قضائی، این مجرم راهی زندان شد.

وی در پایان با اعلام اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می کند.

 

منبع خبر: رکنـا