باشگاه استقلال در نامه رسمی به باشگاه مس رفسنجان مدت هاست خواهان به خدمت گیری فرشید باقری شده است. باشگاه مس رفسنجان خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده در ازای صدور رضایتنامه فرشید باقری برای استقلال امیر ارسلان مطهری و زیبر نیک نفس را می خواهد که بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان باشگاه استقلال […]

- توافق سه جانبه؛ سومین خرید استقلال مشخص شد

باشگاه استقلال در نامه رسمی به باشگاه مس رفسنجان مدت هاست خواهان به خدمت گیری فرشید باقری شده است. باشگاه مس رفسنجان خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده در ازای صدور رضایتنامه فرشید باقری برای استقلال امیر ارسلان مطهری و زیبر نیک نفس را می خواهد که بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان باشگاه استقلال با این جابجایی موافق است. به این خاطر که استقلال در خط حمله ترافیک دارد و امیر ارسلان مطهری را در لیست خروج قرار داده است و با از دست دادن زبیر نیک نفس فرشید باقری را در اختیار خواهد گرفت.

فرشید باقری در صورتی بازیکن تیم استقلال می شود که امیر ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس پای توافق نامه با باشگاه استقلال و مس رفسنجان را امضا کنند. این دو بازیکن با استقلال قرارداد دارند و در صورتی باشگاه استقلال می تواند با این دو بازیکن به فسخ قرارداد برسد که نظر مثبت آنها را برای حضور در تیم مس جلب کند. علی الظاهر این دو بازیکن برای جدایی از استقلال و حضور در تیم مس خواهان تسویه حساب با تیم استقلال هستند.

در صورتی که همه چیز خوب پیش رود فرشید باقری در روزهای آینده به عنوان سومین بازیکن استقلال معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نکونام روی ستاره دیگر دست گذاشت/ پدیده لیگ قهرمانان در راه استقلال

منبع: خبـر ورزشی