به گزارش زیرنویس ؛  پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین “علیرضا ادیانی” رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، حجت الاسلام و المسلمین “سید عبدالنبی موسوی فرد” نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سردار “سید محمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان خوزستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، […]

به گزارش زیرنویس ؛  پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین “علیرضا ادیانی” رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، حجت الاسلام و المسلمین “سید عبدالنبی موسوی فرد” نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سردار “سید محمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان خوزستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی، سران و بزرگان قبایل و عشایر، معتمدین، متنفذین اجتماعی و اقشار تاثیرگذار استان خوزستان در سالن اجتماعات شهرک نفت شهرستان اهواز برگزار شد..  

سردار “سید محمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان خوزستان به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مشارکت مردم در انتخابات که فرمودند: تک تک مردم ایران وارد میدان انتخابات شوند و رای دهند، حضور مردم باعث ناکامی دشمن می‌شود، نظام جمهوری اسلامی تقویت می‌شود و کشور در حصار امنیت کامل باقی می‌ماند و ملت ایران در چشم دشمنانش ابهت پیدا می‌کند.

وی افزود: دشمنان با سناریوهای مختلف سعی دارند که اتفاقات خوب در کشور ایران اسلامی رخ ندهد، لذا ما باید به اندازه توان اقداماتی در حوزه‌های اقتدار آفرینی، امید آفرینی و اعتقاد آفرینی انجام دهیم .

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: خداوند متعال را شاکرم که پس از ۲۵ سال در استان خودم خدمتگذاری مردمی باشم که همیشه موقعیت شناس و بابصیرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجایی که نظام به حمایت، پشتیبانی و جانفشانی نیاز داشته باشد، حضور دارند.

وی عنوان داشت: دشمنان هنوز مردم ایران و به‌خصوص عشایر، طوایف و بزرگان استان خوزستان را نشناختند که ریشه و پیوند در حوزه ملی و اعتقادی وجود دارد و در هر زمانی که نیاز باشد وظایفشان را انجام می‌دهند.

سردار میرفیضی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب تند عبور کرده و به قله نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست، اشاره کرد و گفت: من و شما بایستی وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم تا هرکسی به اندازه سهم و ظرفیت خود مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کند.

وی بیان داشت: افتخار پلیس این است که خادم مردم است و به وظیفه خادمی برای بهترین مردم دنیا افتخار می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به پدیده شوم تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی اشاره کرد و افزود: از بزرگان حاضر در این همایش انتظارداریم با استفاده از ظرفیت‌ها به مجموعه انتظامی کمک کنند تا با اقدامات اجتماعی و ایجابی که انجام می‌شود این موضوع ریشه‌کن شود.

علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا