اواخر دی ماه سال ۱۳۸۹ هنگامی که پرسپولیس برای برگزاری اردوی تدارکاتی زمستانی خودش راهی دبی شده بود، میان شیث رضایی و یکی از هواداران این تیم در آن شهر اختلاف پیش آمد و کار به درگیری لفظی کشیده شد. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق علی دایی حکم به اخراج رضایی از جمع قرمزپوشان […]

اواخر دی ماه سال ۱۳۸۹ هنگامی که پرسپولیس برای برگزاری اردوی تدارکاتی زمستانی خودش راهی دبی شده بود، میان شیث رضایی و یکی از هواداران این تیم در آن شهر اختلاف پیش آمد و کار به درگیری لفظی کشیده شد. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق علی دایی حکم به اخراج رضایی از جمع قرمزپوشان داد و تاکید کرد او باید با اولین پرواز اردوی پرسپولیس را ترک کرده و به تهران بازگردد.

دایی هفدهم بهمن سال ۸۹ پس از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پیرامون این ماجرا توضیحات کاملی ارائه داد و به خبرنگاران گفت: ماجرای شیث رضایی از نظر من تمام و پرونده بسته شده است. برای این بازیکن در زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم اما تا وقتی من در پرسپولیس باشم ایشان جایی در این تیم نخواهد داشت. این‌که می‌گویند شیث قصد شکایت از من را دارد هم اصلا باعث ناراحتی‌ام نمی‌شود بلکه اتفاقا خوشحال هم می‌شوم. طبق قوانین حقوق شهروندی، هر کسی می‌تواند پیگیر حق خودش باشد و اگر روزی در این رابطه قرار به حضور در دادگاه باشد، حتما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت. این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش طی روزهای گذشته حرف‌های زیادی در مورد من زدند که قابل پیگیری حقوقی است و وکیلم قضیه را دنبال می‌کند.

علی دایی در ادامه گفت‌وگوی خود پیرامون ماجرای مذکور تصریح کرد: اگر قرار بر انتخاب جانشین برای این بازیکن باشد قطعا می‌توان قضیه را جمع کرد. من می‌توانم یک بچه ۱۸ ساله را در دفاع وسط پرسپولیس بگذارم تا برای ما بازی کند و به جای شیث رضایی در ترکیب قرار بگیرد.

زیرنویس‌گردی| علی دایی پرونده این بازیکن را بست؛ تا من هستم جایی در پرسپولیس ندارد/ حاضرم یک بچه ۱۸ ساله در دفاع باشد اما این آقا نه!

منبع: خبـر ورزشی