به گزارش زیرنویس، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان یکی از آن ۲ پرونده، در دادگاه بدوی منجر به صدور رای شده و متهم پرونده در مهلت قانونی نسبت به رای صادره اعتراض کرده و اکنون در مرحله رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر است. آسیابی اضافه کرد: پرونده عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان با توجه […]

به گزارش زیرنویس، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان یکی از آن ۲ پرونده، در دادگاه بدوی منجر به صدور رای شده و متهم پرونده در مهلت قانونی نسبت به رای صادره اعتراض کرده و اکنون در مرحله رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر است.

آسیابی اضافه کرد: پرونده عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان با توجه به نوع اتهام وارده، در شعبه یک دادگاه کیفری در حال رسیدگی است که پس از سپری شدن مراحل دادرسی، دادگاهی و تجدیدنظر و حکم قطعی اطلاع‌رسانی کامل انجام خواهد شد.

رییس کل دادگستری گلستان یادآور شد: پرونده فساد مربوط به شهردار و تعدادی از کازیرنویسن قطعی شده و شهردارگرگان  با توجه به در حال اجرا بودن حکم صادره، اکنون در بازداشت است.

آسیابی در ادامه به بسته بودن تردد خودرویی در پارک جنگلی النگدره گرگان اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی در بازگشایی مجدد مسیر ورودی این پارک نقش و دخالتی نداشت و یک تصمیم از سوی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر بود.

وی بیان کرد: با توجه به مخالف‌ها و نظرهای ایجاد شده در خصوص ورود یا جلوگیری از ورود خودرو به النگدره، این مساله را وارد دستور جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری استان کردیم و براساس مصوبات آخرین جلسه برگزار شده این شورا، قرار شد تا این موضوع مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد.

آسیایی خاطرنشان کرد: اگر نتایج بررسی‌ها نشان دهد که تردد خودرویی باعث تخریب جنگل و آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی می‌شود، طبق قانون برخورد و از ورود خودروها جلوگیری خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: تصمیم نهایی در این خصوص در آخرین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در ۱۵ اسفند ماه سال جاری اتخاذ خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا