چرا گرایی در یک وزن بالاتر به تورنمنت بین‌المللی اعزام می‌شود؟
چرا گرایی در یک وزن بالاتر به تورنمنت بین‌المللی اعزام می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی صربستان به مدال برنز دست یافت تا انتقادات به افت این کشتی‌گیر بیش از گذشته مطرح شود.  محمدرضا گرایی که در المپیک توکیو به مدال طلا دست یافته بود از جمله فرنگی‌کاران مطرح جهان است که خیلی‌ها چشم به مبارزه او در المپیک پیش رو […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی صربستان به مدال برنز دست یافت تا انتقادات به افت این کشتی‌گیر بیش از گذشته مطرح شود. 

محمدرضا گرایی که در المپیک توکیو به مدال طلا دست یافته بود از جمله فرنگی‌کاران مطرح جهان است که خیلی‌ها چشم به مبارزه او در المپیک پیش رو دارند. کادر فنی هم با هدایت حسن رنگرز در تلاش است تا این کشتی‌گیر را از هر جهت آماده نگه دارد. 

با معرفی چرخه انتخابی، وی از حضور در قهرمانی کشور معاف شد اما لازم است که گرایی در چند رویداد بین‌المللی محک بخورد از همین رو کادر فنی در نظر دارد تا این قهرمان کشورمان را به بلغارستان اعزام کند اما در وزنی بالاتر. 

گرایی که در وزن ۶۷ کیلوگرم به سهمیه المپیک دست یافت قرار است در جام نیکلا پتروف بلغارستان در وزن ۷۲ کیلوگرم روی تشک برود. این اولین رویداد گرایی در سال ۲۰۲۴ است. وی پیش از این در قهرمانی آسیا و زیر ۲۳ سال جهان در وزن ۷۲ کیلو صاحب مدال طلا شد. 

به نظر می‌رسد کادر فنی در تلاش است تا فشار کمتری روی گرایی باشد به همین دلیل او در یک وزن بالاتر مبارزه خواهد کرد اما چرخه در همان وزن قبلی به قوت خود باقیست. 

پایان پیام/





منبع: فارس