مدیریت کسب و کار با نرم افزار انبار و حقوق و دستمزد پارمیس
مدیریت کسب و کار با نرم افزار انبار و حقوق و دستمزد پارمیس

مجموعه‌ای که، با داشتن بیشتر از دو دهه فعالیت مستمر و کار با گروهی خبره، به خوبی از عهده انجام رسالت خود یعنی نظم دهی به امور مالی شرکت‌ها و به بار آوردن موفقیت شغلی برای آن‌ها از طریق عرضه انواع نرم افزار حسابداری برآمده و جایگاهی بالا در بین مشتریان کسب و کارهای مختلف […]

مجموعه‌ای که، با داشتن بیشتر از دو دهه فعالیت مستمر و کار با گروهی خبره، به خوبی از عهده انجام رسالت خود یعنی نظم دهی به امور مالی شرکت‌ها و به بار آوردن موفقیت شغلی برای آن‌ها از طریق عرضه انواع نرم افزار حسابداری برآمده و جایگاهی بالا در بین مشتریان کسب و کارهای مختلف دارد. دو اتوماسیون عالی و پر کاربرد پارمیس، یعنی نرم افزار انبار و نرم افزار حقوق و دستمزد، با داشتن امکاناتی بی نظیر و قابل توجه، کسب و کارها را به سمت دستیابی به موفقیت سوق داده است.

اهمیت خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری

با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی، بکارگیری نرم افزار حسابداری، جهت ثبت کردن دقیق و کامل صورتحساب‌ها، اهمیت بیشتری پیدا کرده و امکان ارزیابی مستمر دارایی‌ها را برایتان فراهم می‌کند. به کمک این اتوماسیون کاربردی، امکان یافتن خطاها و مشکلات احتمالی و همین‌طور رفع کردن آن‌ها بسیار آسان تر صورت می‌گیرد. استفاده از نرم افزار حسابداری، به هر چه ساده تر کردن تهیه سود و زیان، ترازنامه و گزارش‌های دقیق کمک زیادی کرده و تمامی هزینه‌های غیر ضروری ناشی از استخدام تعداد زیادی حسابدار در مجموعه را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

در حال حاضر، نادیده گرفتن استفاده از پلتفرم‌های حسابداری معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد. چرا که، برای بررسی دقیق معامله‌های صورت گرفته، ثبت کلیه اطلاعات مالی و کنترل و مدیریت گردش مالی مجموعه اقتصادی به آن نیاز مبرمی داریم. دسترسی آسان به اطلاعات، ارائه دادن گزارش‌های مالیاتی و بالا رفتن سرعت انجام معامله‌ها تنها بخشی از مزایای خرید و استفاده از این ابزار به شمار می‌روند.

مدیریت کسب و کار با نرم افزار انبار و حقوق و دستمزد پارمیس

معرفی نرم افزار انبار پارمیس

به هیچ وجه، نمی‌توان منکر انبارداری مکانیزه به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم و کلیدی در دستیابی به پیشرفت و موفقیت در مشاغل فروشگاهی و تولیدی شد. استفاده از این سیستم کاربردی، به جز تاثیر بر روند جاری کاری شما، نقشی بسیار مهم در جهت گرفتن تصمیماتی بهینه و عالی برای ارتقاء و حرکت رو به جلوی شرکت شما ایفا می‌کند. اگر قصد تعریف کالای مشخصه دار را جهت افزایش دقت عمل و سرعت در زمان تعریف کردن کالا دارید، نرم افزار انبار پارمیس این امکان را به دو شیوه شناور و ساده برایتان فراهم می‌کند. به این ترتیب، دیگر کالاها را به اشتباه تعریف نکرده و کالای تکراری تعریف نمی کنید.

مدیریت کسب و کار با نرم افزار انبار و حقوق و دستمزد پارمیس

معرفی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل مشغول به کار در شرکت‌ها را می‌توان از جمله سخت ترین و زمان برترین کارها برای هر حسابدار دانست. این موضوع، در زمان جدا شدن نیرویی از شرکت و ماه‌های پایانی سال بیشتر خود را نشان می‌دهد و حساب کردن پرداختی کارکنان به یکی از چالش برانگیزترین امور بدل می‌شود. اما با وجود نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، دیگر جای کوچکترین نگرانی در این رابطه نبوده و می‌توانید همه کارها را در زمانی کوتاه و بدون حتی یک خطای کوچک انجام دهید.

وجود امکاناتی از جمله تهیه کردن انواع گزارشات برون سازمانی همچون امور مالیاتی، بانک و بیمه به صورت خودکار، معرفی کردن انواع استخدام، صدور اسناد حقوق و دستمزد و فیش‌های حقوقی به شکل تکی و گروهی نرم افزار حقوق و دستمزد را به ابزاری کارآمد تبدیل کرده است. از طرفی، تعریف کردن انواع مرخصی به شکل نامحدود و آیتم‌های پرسنلی همچون شماره حساب و گروه خونی نیز از دیگر امکانات تعبیه شده در این پلتفرم به شمار می‌رود.

بعلاوه، این اتوماسیون، گزارشاتی از مرور فیش‌ها، مالیات حقوق و دستمزد، اقساط وام‌ها و پرداختی‌ها، دارایی و گزارشات بیمه را نیز به شما ارائه می‌دهد. از طرفی، قیمت مقرون به صرفه و پشتیبانی قوی این پلتفرم نیز آن را به یکی از بهترین‌ها در بازار نرم افزار تبدیل کرده است.

جمع بندی

در این نوشته، دو محصول پرطرفدار شرکت پارمیس، یعنی پلتفرم انبار و حقوق و دستمزد را خدمت شما معرفی کردیم. اگر به عنوان یک فعال اقتصادی، قصد سر و سامان دادن به اوضاع مالی کسب و کار خود را دارید، در خرید این پلتفرم‌های کاربردی و با کیفیت عجله به خرج دهید. در ضمن، پشتیبانی نرم افزاری پارمیس و دمو نیز بدون دریافت هیچ هزینه‌ای خدمت شما ارائه می‌شوند و به راحتی می‌توانید از این دو خدمت مهم بهره ببرید.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره ۰۲۱۸۷۷۵۸ تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

منبع: اطلاعات انلاین