امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آزادی پنج زندانی استان سمنان در آستانه بازی ایران و قطر به همت یکی از بازیکنان تیم ملی خبر داد. وی گفت: ایران بر جوانان متدین و متعهد و عاشق وطن می‌بالد؛ جوانانی که برای شادی مردم خود دست به […]

- اقدام مخفیانه ستاره تیم ملی قبل از بازی با قطر

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آزادی پنج زندانی استان سمنان در آستانه بازی ایران و قطر به همت یکی از بازیکنان تیم ملی خبر داد.

وی گفت: ایران بر جوانان متدین و متعهد و عاشق وطن می‌بالد؛ جوانانی که برای شادی مردم خود دست به اقدامات خیرخواهانه می‌زنند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه پنج زندانی این استان پیش از بازی ایران و قطر به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردند، افزود: با پیگیری‌های یکی از بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران این زندانیان استان سمنان در شب بازی ایران و قطر آزاد می‌شوند و در کنار خانواده به تماشای فوتبال می‌پردازند.

کهربایی با اشاره به اینکه این آزادی به نیت برد تیم ملی ایران از سوی این بازیکن تیم ملی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ایران ما مملو از جوانان مؤمن و متعهد به کشور بوده و تمام تلاششان برای خوشحالی ملت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه این آزادی‌ها قرار است، بعد از برد تیم ملی ادامه‌دار باشد، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، آزادی تعدادی زندانی دیگر نیز در استان سمنان به همت این بازیکن در آینده بعد از برد ایران و قطر نیز اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: مهدی طارمی خیّر بوشهر شد/ او برای قهرمان شدن این کارها را نمی‌کند

منبع: خبـر ورزشی