به گزارش زیرنویس ، تیم ملی ایران در نیمه نهایی مسابقات جام ملت های آسیا در حالی گل تساوی را دریافت کرد که پیش از ورود توپ به دروازه تیم ملی دو صحنه مشکوک رقم خورد که اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان را به دنبال داشت. به نظر در صحنه پیش از گل، مهدی طارمی با […]

به گزارش زیرنویس ، تیم ملی ایران در نیمه نهایی مسابقات جام ملت های آسیا در حالی گل تساوی را دریافت کرد که پیش از ورود توپ به دروازه تیم ملی دو صحنه مشکوک رقم خورد که اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان را به دنبال داشت.

به نظر در صحنه پیش از گل، مهدی طارمی با برخورد مدافع حریف سرنگون شد و بازیکنان ایران هم به همین موضوع اعتراض داشتند و معتقد بودند که داور باید در این صحنه خطا بگیرد.

همچنین در صحنه گل نیز به نظر توپ به دست یکی از بازیکنان خورد اما مشخص نبود که توپ به دست چه کسی خورده است.

بولت پرسپولیسدر همین مورد کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کردند:

 برخورد مدافع قطر و مهدی طارمی (دقیقه ۱۶- مشکوک به خطا)

 ابراهیم میرزابیگی: داور از صحنه دور است و خیلی فاصله داشت اما به نظرم بازیکن قطری پای طارمی را می‌زند و می‌توانست خطا باشد. البته چون دو مدافع طارمی بودند، این صحنه اخراج نداشت اما داور باید به بازیکن خاطی کارت زرد می‌داد.

 حسین عسگری: بازیکن قطر یک نوک پا به توپ‌ می‌زند و بعد از آن هم پایش با پای طارمی تماس پیدا می‌کند اما خطا خطایی اتفاق نمیفتد.

 برخورد توپ به بازیکن ایران پیش از گل قطر (دقیقه ۱۷- مشکوک به هند)

 ابراهیم میرزابیگی: پیش از گل قطر، مدافع ایران مراکب خطای هند پنالتی شد.

 حسین عسگری: این صحنه برای داور قابل تشخیص نبود اما اگر اتفاق دیگری میفتاد، احتمالا کمک داوران ویدئویی به داور اطلاع می‌دادند.

 برخورد توپ به مدافع قطر (دقیقه ۴۵+۳- مشکوک به پنالتی)

 ابراهیم میرزابیگی: دست کاملا بسته بود و کاملا در سینه قرار داشت و فضایی اشغال نکرده بود.

 حسین عسگری: توپ به سینه برخورد کرد اما حتی اگر به دست هم برخورد می‌کرد، دست حالت طبیعی داشت و هند نبود.

منبع خبر: رکنـا