چند روز پس از این‌که کرونا مهرداد میناوند را از ما گرفت، علی انصاریان نیز دقیقا به‌خاطر ابتلا به همین ویروس چشمانش را برای همیشه بست تا بهمن ۱۳۹۹ خاطرات تلخی را برای فوتبال ما رقم بزند. علی پروین که در مراسم تشییع هر دو نفر به عنوان اسطوره پرسپولیس و به نوعی صاحب عزا […]

چند روز پس از این‌که کرونا مهرداد میناوند را از ما گرفت، علی انصاریان نیز دقیقا به‌خاطر ابتلا به همین ویروس چشمانش را برای همیشه بست تا بهمن ۱۳۹۹ خاطرات تلخی را برای فوتبال ما رقم بزند.

علی پروین که در مراسم تشییع هر دو نفر به عنوان اسطوره پرسپولیس و به نوعی صاحب عزا شرکت کرده بود، روز هجدهم بهمن سال ۹۹ در گفت‌وگویی احساسی با زیرنویس به علی انصاریان اشاره کرد و گفت: علی بچه‌محل ما و یکی از شاگردان خیلی خوب من بود. او هم مانند اغلب بچه‌های جنوب شهر علاقه بسیار زیادی به مادرش داشت خود من هم دقیقا همین‌طور بودم. عشق علی مادرش بود و چقدر تلخ است که حالا دیگر این روزها در جمع ما نیست. واقعا دلم برای مادر علی کباب شد که با چنین غم بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند. خدا به همه عزیزانش صبر بدهد. کادر درمان زحمت خودشان را می‌کشند اما نمی‌دانم این کرونای کوفتی چه طوری است که این‌همه دردسر درست می‌کند! چند روز قبل مهرداد میناوند را از دست دادیم و حالا هم در مراسم علی انصاریان شرکت کردیم که واقعا تلخ است.

زیرنویس‌گردی| وقتی اشک‌های اسطوره پرسپولیسی‌ها در بهشت زهرا درآمد!

منبع: خبـر ورزشی