اتحادیه جهانی کشتی پنجه در پنجه اروپا بر سر روسیه!
اتحادیه جهانی کشتی پنجه در پنجه اروپا بر سر روسیه!

اقدامات اتحادیه جهانی در حمایت از کشتی‌گیران روسیه و بلاروس نشان می دهد که آنها تمام قد در کنار این ۲ کشور ایستاده است تا این ۲ کشور به چرخه مسابقات برگردند.

 پس از مخالفت لهستان با ارائه روادید برای کشتی‌گیران روسیه و بلاروس برای حضور در رقابت‌های جوانان جهان، اتحادیه جهانی کشتی میزبانی این کشور از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را لغو و اردن را جایگزین این کشور کرد.

به کزارش زیر نویس ،در حالی که قرار بود تامپره فنلاند نیز از ۱ تا ۷ آبان میزبان مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان باشد، اتحادیه جهانی کشتی به دلیل مخالفت مسئولان ورزش این کشور با ارائه روادید به کشتی‌گیران روسیه و بلاروس، میزبانی فنلاند از این رقابت ها را لغو کرد.

بر همین اساس نیز نام فنلاند به عنوان میزبان این مسابقات در سایت اتحادیه جهانی کشتی پاک شد و هنوز مشخص نیست میزبانی این مسابقات به کدام کشور داده خواهد شد.

اقدامات اتحادیه جهانی در حمایت از کشتی‌گیران روسیه و بلاروس نشان می دهد که آنها تمام قد در کنار این ۲ کشور ایستاده است تا این ۲ کشور به چرخه مسابقات برگردند. هرچند حضور آنها با برچم کشور خود نخواهد و بود و امتیاز ها و مدال‌هایی که کسب می‌کنند محاسبه نمی شود اما اتحادیه جهانی برای ایجاد جذابیت در رقابت های بین المللی قصد جدی دارد تا کشتی‌گیران این ۲ کشور در میادن بین المللی حضور داشته باشند.

 منبع :فارس ورزشی