قرعه کشی اوزان اول کشتی آزاد جوانان در اردن
قرعه کشی اوزان اول کشتی آزاد جوانان در اردن

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از ساعت ۱۰:۳۰ فردا و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر امان اردن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از ساعت ۱۰:۳۰ فردا و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر امان اردن برگزار می شود.

قرعه کشی این مسابقات بعد از ظهر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۳ نفر شرکت کرده اند، ابراهیم خواری در دور اول به مصاف چانگبائو ژی از چین می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم با لوخان دوختوربک اولولو از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، شهداد خسروی در دور نخست با عبدنور نورلانبک از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف به مصاف مونتیر النجاندو از عربستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که با حضور ۱۲ کشتی گیر برگزار می شود، ابراهیم الهی در دور اول به مصاف شهزادبک یاراشیف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با ماکوتو هوسوکاوا از ژاپن پیکار می کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۰ نفر شرکت کرده اند، علی رضایی در دور اول با شامیل ایساکوف از اردن  مبارزه می کند و در صورت برتری مقابل این حریف در دور دوم با ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان کشتی می گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، حسین محمدآقایی  در دور نخست به مصاف سئونگ مین پارک از کره جنوبی می رود و در صورت برتری مقابل این حریف در دور دوم با باتبایار باتسوخ از مغولستان کشتی می گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، فرزاد صفی جهان شاهی در دور اول با آوتادنیل تولوگونوف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف دالر گولبایف از ازبکستان می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که که ۱۲ نفر حضور دارند، امیرحسین علیزاده در دور نخست به مصاف کوتا ماسودا از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم با ایمانگالی کالدیبک از قزاقستان پیکار می کند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، محمدمبین عظیمی در دور نخست به مصاف دلگردالای دمبرل از مغولستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با ستوشا واودوا از سریلانکا کشتی می گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده کشتی میان کوتمان تولوبالدیف از قرقیزستان و دیپاک چاهال از هند مبارزه می کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، امیرعلی پولادی در دور نخست به مصاف سوتا نانگانو از ژاپن می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان یون هو ها از کره جنوبی و راجات راهول از هند مبارزه می کند.

مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روز پنج شنبه ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

منبع :فارس ورزشی