قطر در شرایطی به دیدار پایانی مسابقات راه پیدا کرد که یک ماه پیش از شروع بازی ها کارلوس کی روش را از سرمربیگری برکنار کرد. تصمیمی که البته در سایه تفاهم صورت گرفت و تعجب خیلی ها را به همراه داشت. دلیل اتخاذ این تصمیم نتایجی بود که تیم ملی قطر در تورنمنت چهار […]

- خدا را شکر که کیروش از قطر اخراج شد!

قطر در شرایطی به دیدار پایانی مسابقات راه پیدا کرد که یک ماه پیش از شروع بازی ها کارلوس کی روش را از سرمربیگری برکنار کرد. تصمیمی که البته در سایه تفاهم صورت گرفت و تعجب خیلی ها را به همراه داشت. دلیل اتخاذ این تصمیم نتایجی بود که تیم ملی قطر در تورنمنت چهار جانبه اردن گرفت که یکی از این نتایج شکست برابر تیم ملی فوتبال ایران با ۴ گل بود. البته فدراسیون فوتبال قطر به این نکته هم اشاره کرد که این مربی طی دوران حضور در تیم نتوانست ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند و این درست بر خلاف دوران ۸ ساله حضور این مربی در تیم ملی فوتبال ایران بود.

اجرای این تصمیم با نقدهایی هم همراه شد. اما شب گذشته و بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال قطر در برابر ایران تماشاگران تیم ملی قطر در فضای مجازی به این نکته مهم اشاره کردند که چه خوب که کارلوس کی روش را اخراج کردیم چرا که در غیر این صورت ممکن بود یک بار دیگر به تیم ملی فوتبال ایران همانند تورنمنت ۴ جانبه اردن ببازیم.

طلال الکعبی مدیر تیم ملی فوتبال قطر هم در مورد اخراج کارلوس کی روش گفت: ما با شرایط سختی وارد جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شدیم. ما در آستانه مسابقات کی‌روش را کنار گذاشتیم و مارکس لوپس را جایگزین او کردیم. تصمیمی که اکنون نشان داد، درست بوده است. در آن زمان خیلی‌ها از ما به خاطر این کار انتقاد کرده بودند. ما در این مسابقات گام به گام پیش رفتیم و هدف‌مان دفاع از اعتبار فوتبال قطر و کسب دوباره جام ملت‌های آسیا است.

منبع: خبـر ورزشی