پنجره نقل و انتقالات زمستانی در هفته گذشته بسته شد و باشگاه‌ها اکنون در انتظار پنجره تابستانی هستند. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، تلاش‌های این باشگاه در بازار نقل و انتقالات را رهبری خواهد کرد. دو بازیکنی که انتظار می‌رود کاتالان‌ها در تابستان برای خریدشان تلاش کنند، در حال حاضر در ترکیب اصلی تیم حضور دارند. […]

- اگر پول برسد هر ۲ بازیکن را می‌خریم

پنجره نقل و انتقالات زمستانی در هفته گذشته بسته شد و باشگاه‌ها اکنون در انتظار پنجره تابستانی هستند. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، تلاش‌های این باشگاه در بازار نقل و انتقالات را رهبری خواهد کرد. دو بازیکنی که انتظار می‌رود کاتالان‌ها در تابستان برای خریدشان تلاش کنند، در حال حاضر در ترکیب اصلی تیم حضور دارند. ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو هر دو به ترتیب از اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی به صورت قرضی آمده‌اند و دکو در گذشته تایید کرده بود که باشگاه برای نگه داشتن هر دو تلاش خواهد کرد.

دکو در صحبت با کانال اسپورت ۳ دوباره از تمایل خود برای جذب هر دو بازیکن صحبت کرد، هرچند بر این موضوع تاکید کرد که خرید هردو کاملاً به وضعیت مالی باشگاه بستگی دارد.

«کانسلو تعادل تیم را به ما داد. سال گذشته یک بازیکن در آن پست غایب بود. آرائوخو و کونده به عنوان مدافع کناری بازی کردند. در سمت چپ آلبا و آلونسو قرار داشتند. آلبا رفت، اما بالده بود و یک جای خالی در سمت راست. دمبله رفت. آنسو درخواست کرد که باشگاه را ترک کند زیرا دقایق بیشتری برای بازی می‌خواست و یک شکاف باز شد. و فلیکس بدون هیچ هزینه‌ای آمد، حقوقش را تطبیق داد و کمک زیادی به ما کرد و تعیین‌کننده بازی‌ها شد. باید ببینیم برای خرید هر دو چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم.»

دکو همچنین در مورد الیکس گارسیا صحبت کرد، چرا که گفته می‌شود این بازیکن یکی از اهداف تابستانی بلوگراناست. «فکر می‌کنم ژاوی علناً گفته که او را دوست دارد. از دست دادن گاوی برایمان دشوار بوده است، همه چیز بستگی به این دارد که فصل را چگونه به پایان برسانیم، کریستنسن بازیکن دیگری در خط میانی است. ما از الان تا پایان فصل ارزیابی‌ها را انجام خواهیم داد. الیکس گارسیا بازیکن خوبی است و می‌تواند بسیار مفید باشد. اما او با خیرونا قرارداد دارد.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی