با توجه به قول و قرارهای قبلی به خاطر صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به نظر می‌رسد قرارداد امیر قلعه نویی و دستیارانش به صورت اتوماتیک تمدید شده و این مربی در ادامه پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ هم روی نیمکت ما می‌نشیند. اینطور که از داخل فدراسیون خبر […]

- قلعه‌نویی دوباره برای تیم ملی لیست می‌دهد/ ستاره تیم ملی محروم از بازی با ترکمنستان؟

با توجه به قول و قرارهای قبلی به خاطر صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به نظر می‌رسد قرارداد امیر قلعه نویی و دستیارانش به صورت اتوماتیک تمدید شده و این مربی در ادامه پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ هم روی نیمکت ما می‌نشیند.

اینطور که از داخل فدراسیون خبر می‌رسد امیر قلعه نویی ۲۴ اسفند ماه لیست بازیکنان مورد نظر خودش برای جدال با ترکمنستان  را رسانه‌ای خواهد کرد. البته احتمال دارد مهدی طارمی ستاره ارزشمند تیم ملی به خاطر ماجراهایی که پس از پایان مسابقه با قطر به وقوع پیوست از این مسابقه محروم شود. شایعه‌ای که به طور جدی در دوحه مطرح شده اما امیدواریم فدراسیون از همین حالا قضیه را پیگیری کرده و اجازه ندهد طارمی محروم شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان دوم فروردین سال ۱۴۰۳ میزبان ترکمنستان خواهد بود و ۵ روز پس از آن باید در عشق آباد بازی برگشت خود را مقابل این تیم انجام بدهد.

منبع: خبـر ورزشی