به گزارش زیرنویس ازقزوین؛ با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، اسماعیلی مدیرکل دفتر شهرداری، میزانی مدیر کل دفتر فنی استانداری، لیلا قریب مدیرکل دفتر روستایی، جوانمردی بخشدار مرکزی و میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه، چهار پروژه عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد. […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین؛ با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، اسماعیلی مدیرکل دفتر شهرداری، میزانی مدیر کل دفتر فنی استانداری، لیلا قریب مدیرکل دفتر روستایی، جوانمردی بخشدار مرکزی و میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه، چهار پروژه عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

photo_2024-02-08_11-25-49

شهردار اقبالیه گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و ارتقا رفاه و آسایش شهروندان امسال بیش از ۹۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در اقبالیه اجرا شده است.

میکائیل سلمانی دراین مراسم گفت: از ده واحد تجاری با اعتباری بالغ بر۳میلیارد تومانتوسط شهرداری اقبالیه احداث شده بوده بهره برداری شد. ثمره شیرین آن برای شهروندان فهمیم را به ارمغان آورد.

وی بااشاره به پروژه های دیگربیان کرد:اجرای طرح نصب کد پستی ۱۵ هزار واحد مسکونی در شهر اقبالیه با ۹۰۰ میلیون تومان و نصب هشت هزار پلاک با یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال ،برق رسانی فاز یک زمین های باغ عمران به مساحت ۳۰ هکتار با ۶۰ میلیارد ریال اعتبارات داخلی شهرداری در بیست و پنج هکتاری ازدیگر پروژه های عمرانی شهرداری بود که افتتاح شد.

photo_2024-02-08_11-25-24

شهردار اقبالیه گفت: با وجود جوانان علاقمند به ورزش در حال حاضر بزرگترین زمین چمن مصنوعی در اقبالیه احداث می شود که این طرح تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهارداشت: ساخت پارک بانوان این شهر نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پارک باغ عمران با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سلمانی یادآورشد: امسال بیش از ۹۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهر تعریف کرده ایم که ۲۸ پروژه آن تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

شهردار اقبالیه افزود: در سال آینده تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت قرار دارد که در این راستا تکمیل بلوار سرباز که نقش کمربندی را دارد و ساماندهی بلوار امام خمینی از پروژه های مهمی است که پیگیر تکمیل آن هستیم.

photo_2024-02-08_11-25-46

شهردار اقبالیه در مورد بودجه امسال هم گفت: بودجه امسال شهرداری اقبالیه ۱۷۳ میلیارد تومان بود که در دو ماهه پایانی محقق شد و با افزایش ۵۰ درصدی روبرو شدیم.

سلمانی بیان کرد: امسال برای زیباسازی سیما و منظر شهری و نورپردازی بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه کردیم که برای سال آینده نیز همین میزان اعتبار را برای ساماندهی این امور اختصاص خواهیم داد.

درپایان این مراسم کلنگ احداث سایت پسماند شهر اقبالیه سایت پسماند اقبالیه با ۴۲ سوله برای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در مساحت.۲۰۰ هزار مترمربع با ۲ میلیارد تومان به زمین زده شد.

photo_۲۰۲۴-۰۲-۰۵_۱۸-۴۳-۵۹

 

photo_2024-02-08_11-25-42

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا