به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۱۸ عصر امروز پنجشنبه ۸ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۱۸ عصر امروز پنجشنبه ۸ فوریه ۲۰۲۴ استحکامات موضع الزاعوره را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز پنجشنبه ۸ فوریه ۲۰۲۴ موضع برکه ریشه را با ۲ موشک برکان هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این رسانه‌های عبری زبان از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شمال سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی خبر دادند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرکلا» را همزمان با تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت منطقه بمباران کردند.

کمی پیش‌تر نیز خودرویی در مرکز شهر «نبطیه» واقع در جنوب لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم قرار گرفت. منابع خبری گزارش دادند که حمله به این خودرو در مرکز شهر نبطیه با پهپاد به انجام رسیده است.

منبع: مـهر