نخ دندان چند سال به عمر انسان اضافه می‌کند؟
نخ دندان چند سال به عمر انسان اضافه می‌کند؟

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، مسواک زدن دندان ها و نخ دندان کشیدن راهی برای اطمینان از خلاص شدن از شر باکتری‌هایی است که به طور بالقوه ممکن است به سایر قسمت‌های بدن شما سفر کنند. در واقع بهداشت نامناسب دهان و دندان با ضعیف شدن قلب مرتبط است، بنابراین […]

نخ دندان چند سال به عمر انسان اضافه می‌کند؟

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، مسواک زدن دندان ها و نخ دندان کشیدن راهی برای اطمینان از خلاص شدن از شر باکتری‌هایی است که به طور بالقوه ممکن است به سایر قسمت‌های بدن شما سفر کنند.

در واقع بهداشت نامناسب دهان و دندان با ضعیف شدن قلب مرتبط است، بنابراین اگر در حال نادیده گرفتن آن هستید، طول عمر شما ممکن است آسیب ببیند.

برای استفاده صحیح از نخ دندان، نخ را به آرامی در دو طرف هر دندان به بالا و پایین بکشید. همان‌طور که نخ دندان به لثه شما می‌رسد، نخ را در پایه دندان منحنی کنید تا به شکل C شکل بگیرد.

نخ دندان کشیدن یک عادت مهم بهداشت دهان و دندان است.

این کار ماده غذایی را که بین دندان‌های شما گیر کرده است، تمیز کرده و از محل خارج می‌کند، که باعث کاهش باکتری‌ها و پلاک‌ها در دهان می‌شود. پلاک یک لایه چسبناک است که روی دندان ها ایجاد شده و به ایجاد حفره و بیماری لثه منجر می‌شود.

اگرچه بسیاری از افراد روزانه دندان‌های خود را مسواک می‌زنند، اما همه افراد به همان اندازه که مسواک می‌زنند، نخ دندان نمی‌کشند.

 بر اساس یک نظرسنجی ملی، از هر ۱۰ آمریکایی، ۴ نفر حداقل یک بار در روز از نخ دندان استفاده می کنند و ۲۰ درصد آمریکایی‌ها اصلا نخ دندان کشیدند.

و این در حالی است که تحقیقات نشان داده است که نخ دندان می‌تواند تا ۶.۴ سال به طول عمر اضافه کند.

منبع: اطلاعات انلاین