به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سرهنگ حجت فرهادی اظهار داشت: نیمه شب ۴ بهمن ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی محلات سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی در ادامه افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی مشخص شد فردی به دلیل اختلافات قبلی […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سرهنگ حجت فرهادی اظهار داشت: نیمه شب ۴ بهمن ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی محلات سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی مشخص شد فردی به دلیل اختلافات قبلی به درب منزل یکی از شهروندان تیراندازی و به سرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات تخصصی پلیس برای  دستگیری متهم متواری آغاز و در نهایت با تلاش مأموران انتظامی محل اختفاء وی در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی  و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ فرهادی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از مخفیگاه متهم و تحویل وی به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع و قانونی با مخلان امنیت و آرامش عمومی تأکید و از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران تنها از طریق قانونی بر طرف و از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا