به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در کشور امارات، تیم ملی اسپانیا یکی از تیم های همگروه ایران است و در نخستین دیدار خود روز پنجشنبه هفته آینده باید به مصاف شاگردان علی نادری بروند.در همین رابطه کومان سانتسیو بازیکن […]

- ایران سطح فوق‌العاده ای در فوتبال ساحلی دارد/ قهرمان کسی است که به دیگران کمک کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در کشور امارات، تیم ملی اسپانیا یکی از تیم های همگروه ایران است و در نخستین دیدار خود روز پنجشنبه هفته آینده باید به مصاف شاگردان علی نادری بروند.
در همین رابطه کومان سانتسیو بازیکن تیم ملی این کشور با فراغ بال پاسخگوی سوالات ما بود.

در ابتدا رقبای خود را در مسابقات قهرمانی اروپا چگونه دیدید؟
از آنجایی که چندین رقیب سطح بالا وجود داشت، قهرمانی اروپا همیشه چالش بزرگی برای رقابت با تیم هایی مانند ایتالیا، پرتغال، بلاروس، سوئیس بود زیرا بازیکنانی در سطح جهانی با تجربه زیادی دارند.

عملکرد خود را چگونه دیدید؟

من با هم تیمی هایم احساس راحتی می کردم و این نشان دهنده این بود که همه ما در سطح خوبی هستیم.

کدام بازی برای شما سخت ترین بازی بود؟
سخت ترین بازی غیر از فینال مقابل ایتالیا البته به خاطر جو عالی استادیوم (پر بود) و اینکه آنها در خانه بازی می کردند و جایی که از ما بهتر بودند. با بلاروس هم دیدارمان سخت بود، هر چند بازی خیلی جدی مقابلشان انجام دادیم اما باز این دیدار از اول تا آخر خیلی بهم نزدیک بود!

توصیف شما از یک قهرمان چیست؟
قهرمان شخصی است که موهبت خاصی دارد تا در موقعیت های مهم ظاهر شود و در مواقع نیاز به دیگران کمک کند و بتواند به اهداف بزرگی دست یابد.

برنامه شما برای جام جهانی چیست؟ چه کشورهایی را رقیب جدی خود می دانید؟
ما فاصله کمی پیش رو داریم تا با مسابقاتی مانند جام جهانی که به ما کمک می کند تا به بهترین شکل آماده شویم و به بالاترین سطح برسیم، آماده شویم. در این میان تیم هایی مانند برزیل، ایران، ایتالیا، بلاروس و پرتغال، فکر می‌کنم آنها تیم‌هایی هستند که با علاقه خاصی این رشته را شروع کردند، اما باز همیشه شگفتی‌هایی وجود دارد و هیچ‌کسی نمی‌تواند آنها را رد کند.

الگوی شما در این زمینه کیست؟

او در طول دوران حرفه‌ای من با بازیکنان بزرگی بازی کرده است، اما او همیشه نمونه‌ای از تمام کارهایی که در داخل و خارج از زمین بوده را داشته است و آن رامیرو آمارله بوده است.

از تیم ملی ایران چه می دانید و بازیکنان این تیم را چگونه می بینید؟
تیم ایران سطح فوق العاده ای دارد، با بازی بسیار تعریف شده از خط حمله با دروازه بان و ایجاد برتری، علاوه بر بازیکنانی که بسیار آماده هستند و ضربات شروع مجدد را خیلی خوب اجرا می کنند، کاندیدای جدی برای همه چیز هستند!

شما در طول سال مسابقات زیادی انجام می دهید، این فشرده سازی شما را آزار نمی دهد؟
داشتن مسابقات زیاد به شما کمک می کند تا به خودتان فشار بیاورید و تا حد امکان برای حفظ بالاترین سطح آماده شوید، بازی در چندین کشور در برابر بهترین ها باعث پیشرفت و رشد شما می شود!

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا