یک تماس اشتباه امدادگران هلال احمر را در کویر سرگردان کرد
یک تماس اشتباه امدادگران هلال احمر را در کویر سرگردان کرد

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمد علی کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از پیدا شدن ۱۰ گردشگری که مفقودی آن ها در کویر اعلام شده بود، خبر داد و گفت: به دنبال یک تماس اشتباه با سامانه ۱۱۲، امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی ۱۴ ساعت در کویر اصفهک طبس سرگردان شدند. […]

- یک تماس اشتباه امدادگران هلال احمر را در کویر سرگردان کرد

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمد علی کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از پیدا شدن ۱۰ گردشگری که مفقودی آن ها در کویر اعلام شده بود، خبر داد و گفت: به دنبال یک تماس اشتباه با سامانه ۱۱۲، امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی ۱۴ ساعت در کویر اصفهک طبس سرگردان شدند.

به گفته وی، مدیر یکی از بوم گردی های این شهرستان در ساعت ۲۳:۲۲ شب گذشته در تماس تلفنی خبر مفقودی ۱۰ گردشگر در کویر اصفهک طبس را به مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان اعلام کرد.

کاوسی بیان کرد: بنا بر گزارش مدیر بوم‌گردی این ۱۰ نفر گردشگر شامل چهار خانم و شش آقا مقرر بوده بعدازظهر روز گذشته به محل بوم‌گردی مراجعه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به گستردگی کویر دو تیم امدادی هلال احمر بلافاصله به کویر اصفهک اعزام شدند و عملیات جست‌وجو در تاریکی شب آغاز شد.

او تصریح کرد: مرکز عملیات و پاسخگویی هلال احمر در تماس مجدد با مدیر بوم‌گردی متوجه تردید وی از تاریخ مراجعه گردشگران به محل بوم‌گردی شد.

کاوسی اظهار کرد: نیرو‌های امدادی تا ساعت ۱۴ امروز به دنبال مفقودین در کویر بودند که بالاخره آنان را در یکی دیگر از اقامتگاه‌های کویر طبس پیدا کردند، در حالی که از اعلام گم شدن خود خبر نداشتند.

منبع: اطلاعات انلاین