هواشناسی اعلام کرده که سامانه بارشی وارد کشور می شود که سبب رگبار باران و رعد و برق در استان های جنوبی می شود. به گزارش زیرنویس به نقل از فارس ، هواشناسی اعلام کرد: جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ بهمن) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در نیمه‌شمالی کشور روند […]

هواشناسی اعلام کرده که سامانه بارشی وارد کشور می شود که سبب رگبار باران و رعد و برق در استان های جنوبی می شود.

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس ، هواشناسی اعلام کرد: جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ بهمن) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در نیمه‌شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است.

 یکشنبه (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. در جزایر شمال خلیج فارس و شمال بوشهر بارش شدت خواهد داشت و دریا مواج و متلاطم است.

 دوشنبه (۲۳ بهمن) گستره فعالیت این سامانه در کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان است. در جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز نیز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

 سه‌شنبه (۲۴ بهمن) در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی و بعد از ظهر این موج از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

 طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.