به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، احسان هاشمزهی روز پنجشنبه افزود: با توجه به فرارسیدن تعطیلات اخیر به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام(ص)، ۴۰ نفر از عوامل یگان حفاظت اراضی استان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند. وی افزود: با توجه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، احسان هاشمزهی روز پنجشنبه افزود: با توجه به فرارسیدن تعطیلات اخیر به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام(ص)، ۴۰ نفر از عوامل یگان حفاظت اراضی استان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شده است.

رئیس اداره املاک و حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان گزارش دهند.

 

منبع خبر: رکنـا