چند روزی است که ایده ورود کارت‌های آبی به فوتبال مطرح شده است. بازیکنی که کارت آبی دریافت کند یه مدت ۱۰ دقیقه از بازی اخراج خواهد شد و سپس به زمین برخواهد گشت. فیفا اما بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که فعلا برای صحبت در مورد این ایده خیلی زود است و این مورد […]

- کلوپ هم از کارت‌های آبی خوشش نمی‌آید/ آنها هیچوقت ایده خارق‌العاده‌ای نداشتند!

چند روزی است که ایده ورود کارت‌های آبی به فوتبال مطرح شده است. بازیکنی که کارت آبی دریافت کند یه مدت ۱۰ دقیقه از بازی اخراج خواهد شد و سپس به زمین برخواهد گشت. فیفا اما بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که فعلا برای صحبت در مورد این ایده خیلی زود است و این مورد در فوتبال برتر اجرایی نخواهد شد و در صورت موافقت با اجرایی شدن آن باید در بازی‌های سطح پایین مورد آزمایش قرار بگیرد. قرار است که در جلسه مجمع عمومی IFAB در تاریخ ۱ مارس در مورد ورود کارت‌های آبی به فوتبال به طور مفصل مذاکره شود.

خیلی‌ها به این ایده واکنش نشان دادند و مخالفت خود را ابراز کردند، مانند الکساندر چفرین، رئیس یوفا، که معتقد است با آوردن کارت‌های آبی فوتبال شکل و شمایل حقیقی خود را از دست خواهد داد.

فابریتزیو رومانو نیز در X نظر یورگن کلوپ را در مورد کارت‌های آبی منعکس کرد. سرمربی آلمانی لیورپول گفت: «من همه چیز را تا حد امکان ساده می‌گیرم. در حال حاضر ایده فوق‌العاده‌ای به نظر نمی‌رسد… اما من نمی‌توانم آخرین ایده خارق‌العاده بچه‌های IFAB را به یاد بیاورم و من ۵۶ سال دارم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی