به گزارش خبرنگار مهر، حسن الحیدوس کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از دیدار با اردن در فینال هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: همه تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند، فینال مقابل اردن برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدواریم فینالی شایسته ارائه کنیم. ما از عنوانی که در سال […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن الحیدوس کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پیش از دیدار با اردن در فینال هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: همه تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند، فینال مقابل اردن برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدواریم فینالی شایسته ارائه کنیم. ما از عنوانی که در سال ۲۰۱۹ به دست آوردیم دست نخواهیم کشید و هدف ما کسب عنوان قهرمانی در برابر بازیکنان ستاره است.

وی افزود: افتخار می‌کنم که در جمع بازیکنان فعلی تیم هستم، تقریباً ۷۰ درصد از بازیکنانی که در سال ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی را کسب کردند، امروز حضور دارند و این اتفاق فوق العاده‌ای است، این نسل تیم ملی قطر ذهنیت حرفه‌ای دارد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر در ادامه گفت: حدود یک ماه پیش هیچ‌کس انتظار نداشت که ما به این مرحله از جام ملت‌های آسیا برسیم، اما فکر می‌کنم به لطف تشدید تلاش‌های همه و تغییراتی که قبل از شروع مسابقات رخ داد. در این مسیر کارلوس کی‌روش پرتغالی و آمدن مارکس لوپز سرمربی اسپانیایی به موفقیت ما کمک کردند.

حسن الحیدوس ادامه داد: پیام من به هوادارانی که در بازی گذشته نقش اصلی را در شور و شوق بازیکنان و ظاهرشان به این شکل داشتند این است که فردا منتظر حمایت شما از ما هستیم تا در فینال از دقایق اول تا پایان بازی در ورزشگاه لوسیل ما را تشویق کنید.

وی اعتراف کرد که عملکرد تیم قطری در جام ملت‌های آسیا در مقایسه با نوزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خوب نبوده است، اما خاطرنشان کرد: این تیم از ابتدای مسابقات و در تمام مسابقات تاکتیکی بسیار خوبی انجام داده است. ما بازی کردیم و فرمت مسابقه را تحت کنترل داشتیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر در پایان درباره اینکه تیم ملی قطر پیش از جام ملت‌ها مشکلات زیادی را داشت گفت: خیلی از تیم‌های بزرگ مشکلات را داشتند و تنها این تیم ما نبود که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد. ما فقط در این مسابقات توانستیم ایده‌های مربی را اجرا کنیم و شخصیت خود را نشان دهیم. تمام تیم‌های حاضر در این تورنمنت قوی بودند و پیشرفت بسیار خوبی را هم در این مدت در فوتبال خود داشتند.

منبع: مـهر