فاصله ی زیادی با اولین بازی رسمی استقلال نمانده است و استقلال باید در جمعه ی هفته ی پیش رو در استادیوم آزادی پذیرای صنعت نفت باشد. با این حال هنوز جلال‌الدین ماشاریپوف در اردوی تیم آبی حاضر نشده است و به سبب تاخیر در تمرینات استقلال به نظر می‌رسد، در بازی با صنعت نفت […]

- آیا ماشاریپوف از حضور در  استقلال منصرف شده است؟  

فاصله ی زیادی با اولین بازی رسمی استقلال نمانده است و استقلال باید در جمعه ی هفته ی پیش رو در استادیوم آزادی پذیرای صنعت نفت باشد. با این حال هنوز جلال‌الدین ماشاریپوف در اردوی تیم آبی حاضر نشده است و به سبب تاخیر در تمرینات استقلال به نظر می‌رسد، در بازی با صنعت نفت شانس زیادی برای حضور در ترکیب آبی‌ها نخواهد داشت.

عدم حضور کاپیتان تیم ملی ازبکستان در تمرین استقلال این شائبه را پیش آورده است که این بازیکن از حضور در استقلال منصرف شده است! استقلال پیش از این در تلاش برای جذب دیگر بازیکن ازبک یعنی اوستون اورونوف هم بود که این بازیکن توسط تیم پرسپولیس جذب شد تا تماشاگران تیم استقلال نقدهای زیادی به عملکرد علی خطیر در جایگاه مدیر عامل داشته باشند.

آیا واقعا جلال الدین ماشاریپوف از حضور در استقلال منصرف شده است؟

پرس و جوی ما به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال در تلاش برای فراهم کردن ویزای سفر این بازیکن به تهران است و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، این بازیکن ظرف ۴۸ ساعت آینده وارد تهران می‌شود تا در جمع شاگردان جواد نکونام حاضر شود. او به همراه رافائل سیلوا دو بازیکن جدید تیم استقلال در تعطیلات زمستانی هستند.

منبع: خبـر ورزشی