به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و پس از کناره‌گیری یحیی گل محمدی، «اوسمار ویه‌را» به عنوان جانشین وی انتخاب شد. تعطیلات نیم فصل فوتبال ایران به دلیل حضور تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مدت ۴۰ روز به طول انجامید و پرسپولیس علاوه […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و پس از کناره‌گیری یحیی گل محمدی، «اوسمار ویه‌را» به عنوان جانشین وی انتخاب شد.

تعطیلات نیم فصل فوتبال ایران به دلیل حضور تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مدت ۴۰ روز به طول انجامید و پرسپولیس علاوه بر برگزاری اردوی ۱۰ روزه در شهر دوبی امارات، ۴ بازی تدارکاتی با تیم‌های چادرملو اردکان، پیکان، شباب الاهلی امارات و آریو اسلامشهر انجام داد که حاصل آن کسب دو پیروزی برابر چادرملو و پیکان و دو شکست برابر شباب الاهلی و آریو بود.

پرسپولیس در این ۴ بازی آمار ضعیف ۳ گل زده و ۷ گل خورده را به ثبت رساند و سروش رفیعی، حسین حاجی زاده و شهاب زاهدی با گلزنی برابر چادرملو و پیکان توانستند ۳ گل سرخ‌پوشان را در دیدارهای تدارکاتی را وارد دروازه چادرملو و پیکان کنند.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس در غیاب علیرضا بیرانوند در هر ۴ بازی مورد استفاده قرار گرفت اما تنها یک کلین شیت از خود به جای گذاشت و آمار ضعیف ۷ گل خورده را به ثبت رساند تا غیبت بیرانوند بیش از پیش به چشم آید.

در هر ۴ بازی هدایت پرسپولیس بر عهده اوسمار برزیلی بود و او با آمار دو پیروزی و دو شکست متوالی در بازی‌های تدارکاتی روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت و باید دید پرسپولیس تحت هدایت این مربی می‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند یا خیر.

منبع: مـهر