کار خدابنده‌ لو برای پرسپولیسی‌ شدن سخت شد
کار خدابنده‌ لو برای پرسپولیسی‌ شدن سخت شد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمد خدابنده‌ لو بازیکن تیم مس رفسنجان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر است اما با وجود اقدامات صورت گرفته هنوز این اتفاق رخ نداده است. خدابنده‌لو که در بازی روز گذشته استقلال و مس رفسنجان برای تیمش به میدان رفته بود در اقدامی عجیب […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمد خدابنده‌ لو بازیکن تیم مس رفسنجان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر است اما با وجود اقدامات صورت گرفته هنوز این اتفاق رخ نداده است.

خدابنده‌لو که در بازی روز گذشته استقلال و مس رفسنجان برای تیمش به میدان رفته بود در اقدامی عجیب امروز در تمرین مس رفسنجان حاضر نشد تا به این شکل اعتراض خود را برای نرفتن به پرسپولیس اعلام کند که به احتمال زیاد این غیبت غیر موجه در تمرین برای او تبعاتی خواهد داشت. چرا که محرم نویدکیا سرمربی این تیم نظم و انضباط خاصی دارد و مطمئناً با این بازیکن برخورد خواهد کرد.

نویدکیا برای مشخص شدن وضعیت خدابنده‌لو تا روز چهارشنبه هفته پیش به پرسپولیسی‌ها وقت داده بود اما اتفاقی در این زمینه رخ نداد و باشگاه پرسپولیس حاضر نشد مسعود ریگی هافبک خود را با خدابنده‌لو معاوضه کند. 

با شرایط رخ داده و با وجود اینکه نمی‌توان حضور خدابنده‌لو در پرسپولیس را به صورت کامل منتفی دانست اما او برای جدایی از مس رفسنجان در شرایط فعلی کار بسیار سختی خواهد داشت که شاید تبعات زیادی برای او در پی داشته باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس