در ابتدای فصل جواد نکونام از بازیکنانی چون امید حامدی‌فر و آرمان رمضانی خواست اردوی تیم را ترک کنند تا به جای آنها بازیکنان جدید به خدمت گرفته شود اما وقتی باشگاه نتوانست بازیکنان جدید جذب کند، جواد نکونام از بازیکنان لیست مازاد درخواست کرد، دوباره در اردوی تیم حاضر شوند و به نظر می‌رسد، […]

- بازگشت ۲ بازیکن مازاد به اردوی استقلال!

در ابتدای فصل جواد نکونام از بازیکنانی چون امید حامدی‌فر و آرمان رمضانی خواست اردوی تیم را ترک کنند تا به جای آنها بازیکنان جدید به خدمت گرفته شود اما وقتی باشگاه نتوانست بازیکنان جدید جذب کند، جواد نکونام از بازیکنان لیست مازاد درخواست کرد، دوباره در اردوی تیم حاضر شوند و به نظر می‌رسد، این اتفاق درتعطیلات زمستانی بار دیگر تکرار خواهد شد.

استقلال در تعطیلات زمستانی سعید مهری و آرتور کوین یامگا را از دست داد و دو بازیکن جدید بخدمت گرفت. رافائل سیلوا و جلال الدین ماشاریپوف. از آنجایی که در آستانه ی بازی استقلال با صنعت نفت بازیکن جدید دیگری به ترکیب تیم استقلال اضافه نشده ممکن است، بازیکنانی چون امیر ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس به اردوی تیم بر گردند. این دو بازیکن قرار بود راهی تیم مس شوند تا فرشید باقری پیراهن تیم استقلال را برتن کند اما امیر ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس در برابر این پیشنهاد مخالفت کرده اند. خرید بازیکن از لیست مازاد توسط باشگاه استقلال به یکی از سوژه‌های عجیب این فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.  

منبع: خبـر ورزشی