تیم پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس مهمانش لیل، تیم چهارم جدول را با نتیجه ۳-۱ شکست داد. پیروزی تیم لوئیس انریکه در این بازی در حالی رقم خورد که این تیم شوکی زودهنگام را با دریافت گل نخست در دقیقه ۶ تجربه کرد، گلی که یوسف یازیچی برای لیل به ثمر رساند. البته برتری تیم […]

- فاصله پی‌اس‌جی با نزدیک‌ترین رقیب ۱۲ امتیاز شد!

تیم پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس مهمانش لیل، تیم چهارم جدول را با نتیجه ۳-۱ شکست داد.

پیروزی تیم لوئیس انریکه در این بازی در حالی رقم خورد که این تیم شوکی زودهنگام را با دریافت گل نخست در دقیقه ۶ تجربه کرد، گلی که یوسف یازیچی برای لیل به ثمر رساند. البته برتری تیم میهمان مدت زیادی پابرجا نماند، چرا که گونسالو راموس در دقیقه ۱۰ با پاسی از کیلیان امباپه گل تساوی را برای PSG به ثمر رساند. هفته دقیقه بعد الکساندر ریبیرو بازیکن تیم لیل کار تیم میزبان را آسان‌تر کرد و به اشتباه دروازه خودی را گشود. ۱۰ دقیقه به پایان بازی هم رندال کولو موانی سومین گل پاریسی‌ها را به ثمر رساند و کار حریف را یکسره کرد.

شاگردان لوئیس انریکه با کسب پانزدهمین پیروزی‌شان در این فصل، ۵۰ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به نیس حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول را به ۱۲ امتیاز افزایش دادند. لیل اما با ۳۵ امتیاز در رده چهارم باقی ماند، هرچند در صورت پیروزی موناکوی رده پنجمی، لیل این جایگاه را هم از دست خواهد داد. لیل در صورت کسب پیروزی در این بازی موقتاً می‌توانست جای برست ۳۶ امتیازی را در رده سوم جدول بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی