پورتو فردا باید در یک بازی مهم برای افزایش شانس قهرمانی در لیگ پرتغال خارج از خانه به مصاف آروکا برود. این تیم بعد از مدت‌ها ترکیب کامل‌تری در اختیار دارد و مهدی طارمی هم به تمرینات این تیم بعد از حضور در جام ملت های آسیا اضافه شده است. سرجیو کنسیسائو در آستانه این […]

- ابهام سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی؛ انرژی ندارد!

 پورتو فردا باید در یک بازی مهم برای افزایش شانس قهرمانی در لیگ پرتغال خارج از خانه به مصاف آروکا برود. این تیم بعد از مدت‌ها ترکیب کامل‌تری در اختیار دارد و مهدی طارمی هم به تمرینات این تیم بعد از حضور در جام ملت های آسیا اضافه شده است. سرجیو کنسیسائو در آستانه این بازی در مورد شرایط تیمش قبل از این دیدار حساس به خبرنگاران پاسخ داد.

آیا سفر به آزور و بازی به تعویق افتاده در لیگ تاثیری بر فرم فردای پورتو خواهد داشت؟ 
“با آن وضع هوا در سانتا کلارا حفظ آمادگی بدنی سخت بود. به هر حال باید به آنجا می‌رفتیم و مشکلی نیست، این بخشی از تقویم شلوغ تیم‌های بزرگ و مسابقات مختلف است.

آیا مثل رئیس باشگاه فکر می‌کنید که پورتو از داوری ضرر دیده و باید تا این مرحله امتیاز بیشتری کسب می‌کرد؟
وقتی فردی از باشگاه ما به نمایندگی از همه در یک پیام عمومی صحبت می‌کند، ما همیشه موافق هستیم. من هم با او صددرصد موافق هستم. حق ما بیشتر از این بود.

آیا مهدی طارمی برای بازی فردا در ترکیب قرار می‌گیرد؟ 
او تازه دیروز رسید و من زمان کمی برای بررسی اوضاعش داشتم. امروز با ما تمرین کرد، اما من هنوز گفت‌وگوی آرام‌تر و عمیق‌تری در مورد شرایطش با او نداشتم. باید ببینم می‌تواند برای فردا بازی کند یا خیر.

ایده کارت آبی در فوتبال را چگونه می‌بینید؟ 
هیچ چیزی از جزییات آن نمی‌دانم که قرار است چه معنایی برای فوتبال و پیشرفت آن داشته باشد. اما دقیقا مثل VAR من با هر چیز که فوتبال را بهتر کند موافق خواهم بود.

این بازی با آروکا را در قهرمانی تعیین کننده می‌بینید؟ 
من آن را به طور قطعی تعیین‌کننده نمی‌بینم، زیرا امتیازات زیادی برای گرفتن وجود دارد، اما این یک بازی مهم است، بله. می‌دانیم که حاشیه کمی برای خطا و از دست دادن امتیاز داریم و به همه بازی‌ها به عنوان فینال نگاه می‌کنیم.

منبع: خبـر ورزشی