کشتی قهرمانی اروپا| رومانی به ۷ آزادکار روس ویزا نداد
کشتی قهرمانی اروپا| رومانی به ۷ آزادکار روس ویزا نداد

به گزارش زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از چند روز دیگر در بخارست آغاز می‌شود این در حالی است که سفارت رومانی در روسیه به ۷ کشتی گیر تیم آزاد روسیه ویزا نداده است.  فدراسیون کشتی روسیه چند روز پیش لیست آزادکاران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا اعلام کرد […]

به گزارش زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از چند روز دیگر در بخارست آغاز می‌شود این در حالی است که سفارت رومانی در روسیه به ۷ کشتی گیر تیم آزاد روسیه ویزا نداده است. 

فدراسیون کشتی روسیه چند روز پیش لیست آزادکاران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا اعلام کرد اما تنها ماگومدوف در وزن ۶۱ کیلوگرم، رشیدوف در وزن ۶۵ کیلوگرم و کوربانوف در وزن ۹۲ کیلوگرم ویزا گرفته‌اند.

از جمله افرادی که ویزا دریافت نکرده اند عبارتند از: عبدالرشید سعداله‌یف قهرمان دو دوره المپیک (۹۷ کیلوگرم)، زائور اوگویف قهرمان المپیک توکیو (۵۷ کیلوگرم)، آرتور نایفونف دارنده مدال برنز توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم، دیوید بیف قهرمان جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم و کوربان شیرایف قهرمان اروپا در وزن ۷۰ کیلوگرم.

مدیر تیم کشتی روسیه در این خصوص گفت: در حال حاضر برنامه‌ها برای درخواست تیم انجام می‌شود و به محض تایید همه چیز، ترکیب نهایی تیم‌های ملی روسیه در کشتی فرنگی، زنان و آزاد را منتشر خواهیم کرد. امیدواریم که تیم‌های ما با ترکیب کامل در قهرمانی اروپا شرکت کنند.

به گفته این مدیر، اتحادیه جهانی کشتی با تیم روسیه برای اعزام به بخارست همکاری دارد. 

میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه اطمینان دارد که آنها می‌توانند تیم کامل را به بخارست بفرستند. مامیاشویلی گفت: سفارت رومانی در روسیه با ما شوخی می کند! امیدواریم که به موقع تمام ویزاها را دریافت کنیم.

براساس اعلام فدراسیون روسیه، به تمام فرنگی‌کاران این کشور ویزا داده شده است. 

پایان پیام/





منبع: فارس