علت تیراندازی سرباز فراجا به مافوقش چه بود ؟
علت تیراندازی سرباز فراجا به مافوقش چه بود ؟

اطلاعات نوشت: سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ  به دلیل نامعلوم و در یک اقدام جنون آمیز و با سلاح در اختیار به سمت یکی از کارکنان این یگان که با یکدیگر در حال گشت زنی بودند، شلیک کرد که منجر به مرگ این مامور شد. این سرباز در ادامه و پس از تیراندازی به […]

- علت تیراندازی سرباز فراجا به مافوقش چه بود ؟

اطلاعات نوشت: سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ  به دلیل نامعلوم و در یک اقدام جنون آمیز و با سلاح در اختیار به سمت یکی از کارکنان این یگان که با یکدیگر در حال گشت زنی بودند، شلیک کرد که منجر به مرگ این مامور شد.

این سرباز در ادامه و پس از تیراندازی به سمت یکی از شهروندان، که منجر به مرگ وی هم شد، خودرو آن شهروند را سرقت و بی هدف، به سمت استان‌های غربی حرکت کرد که با اقدام اطلاعاتی انجام گرفته، خودرو مورد نظر شناسایی  و در جریان تعقیب و گریز، قاتل بدون توجه به دستور ایست پلیس، به مسیر خود ادامه داد که عوامل انتظامی با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، به سمت خودرو شلیک کردند که به دلیل واژگونی خودرو، ضارب هم جان باخت.

در پایان اطلاعیه پلیس البرز آمده است: در پی این حادثه، بلافاصله فرمانده انتظامی استان، دستور ویژه رسیدگی به پرونده برای روشن شدن زوایای آن را صادر کرد که نتایج حاصله، متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین