به گزارش زیرنویس، دنیای حراجی‌های آنلاین دنیای عجیبی است و می‌توان انتظار هر چیزی را در آن داشت. در تازه‌ترین نمونه یک دستگاه تویوتا سوپرا با کارکرد نیم میلیون کیلومتری و مشکلات فراوان از خوردگی بدنه تا نشتی سیستم هیدرولیک فرمان ۴۹ هزار و ۵۰۰ دلار فروخته شد. هر چند تویوتا سوپرا از بهترین تولیدات […]

به گزارش زیرنویس، دنیای حراجی‌های آنلاین دنیای عجیبی است و می‌توان انتظار هر چیزی را در آن داشت. در تازه‌ترین نمونه یک دستگاه تویوتا سوپرا با کارکرد نیم میلیون کیلومتری و مشکلات فراوان از خوردگی بدنه تا نشتی سیستم هیدرولیک فرمان ۴۹ هزار و ۵۰۰ دلار فروخته شد.

هر چند تویوتا سوپرا از بهترین تولیدات ژاپنی دهه ۱۹۹۰ میلادی است اما فقط برای ماشین‌های سالم و در شرایط خوب قیمت‌های بالا پرداخت می‌شود.

فروش ماشین ۵۰۰ هزار کیلومتر کار کرده با بدنه زنگ زده به ۲.۵ میلیارد تومان!

تویوتا سوپرای عرضه شده در حراجی با سیستم انتقال قدرت شش سرعته دستی در عمر طولانی و کارکرد بالایش چند ارتقا هم دریافت کرده است.

یکی از کارشناسان حراجی قیمت پیشنهاد بالایی که ماشین دریافت کرده است را محبوب بودن سوپرا در میان عشق ماشین‌ها می‌داند. قطعا این ماشین برای سود خریداری نشده است و قرار نیست در حراجی دیگری به قیمتی بالاتر فروخته شود.

فروش ماشین ۵۰۰ هزار کیلومتر کار کرده با بدنه زنگ زده به ۲.۵ میلیارد تومان!

سوپرا تولید اسپرت کمپانی تویوتا است. این خودروی جی‌تی (گرن توریسمو) در دهه ۱۹۷۰ میلادی پا به عرصه گذاشت.

تویوتا از آن زمان چند نسل از سوپرا را تولید کرده است که آخرین نسل آن در سال ۲۰۱۹ معرفی و به بازار عرضه شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین