پرسپولیس که برای تقویت خط حمله خودش نیاز به بازیکن داشت، ابتدا با عیسی آل کثیر و سپس ابوالفضل بابایی جوان قرارداد امضا کرد. چند روز قبل هم قرارداد اوستون اورونوف ازبکستانی با قرمزها امضا شد و حالا احتمالا نبیل باهویی از پرسپولیس جدا خواهد شد. اوسمار سرمربی جدید سرخ پوشان یک مهاجم برزیلی به […]

- این مهاجم برزیلی پرسپولیسی نمی‌شود

پرسپولیس که برای تقویت خط حمله خودش نیاز به بازیکن داشت، ابتدا با عیسی آل کثیر و سپس ابوالفضل بابایی جوان قرارداد امضا کرد. چند روز قبل هم قرارداد اوستون اورونوف ازبکستانی با قرمزها امضا شد و حالا احتمالا نبیل باهویی از پرسپولیس جدا خواهد شد.

اوسمار سرمربی جدید سرخ پوشان یک مهاجم برزیلی به نام ویلن موتا به مدیران پرسپولیس معرفی کرد که در لیگ تایلند بازی می‌کند. باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مذاکرات مثبتی انجام داد ولی این مذاکرات به عقد قرارداد منجر نشد.

حالا و با توجه به جذب ستاره ازبکستانی و همچنین پر بودن سهمیه خارجی پرسپولیس،به نظر می‌رسد حضور موتا در ایران منتفی است و اوسمار نمی‌تواند گزینه‌ای که اصرار زیادی به جذبش را داشت را به ایران بیاورد. در حال حاضر نبیل باهویی، شهای زاهدی، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی مهاجمان تخصصی پرسپولیس هستند و نفراتی مثل امیری و اورونوف هم می‌توانند به عنوان مهاجم بازی کنند.

منبع: خبـر ورزشی