به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی امروز در دومین بازدید خود از فدراسیون‌های ورزشی، از فدراسیون دوچرخه‌سواری بازدید کرد. در این بازدید، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای «خسته نباشید و خدا قوت» در فدراسیون دوچرخه‌سواری حاضر شده‌ام، از رییس فدراسیون […]

- حضور وزیر ورزش در فدراسیون دوچرخه‌سواری و گفت‌وگو با ملی‌پوشان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی امروز در دومین بازدید خود از فدراسیون‌های ورزشی، از فدراسیون دوچرخه‌سواری بازدید کرد.

در این بازدید، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای «خسته نباشید و خدا قوت» در فدراسیون دوچرخه‌سواری حاضر شده‌ام، از رییس فدراسیون خواست گزارشی از وضعیت این رشته ورزشی و شرایط کسب سهمیه ارائه کند.

رسول اسدی با اشاره به وضعیت فدراسیون دوچرخه‌سواری در زمان سرپرستی اظهار کرد: از بدو دوران سرپرستی و زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم، دوچرخه‌سواری ایران در رتبه ٨٩ بود و اکنون با همکاری‌ها و کار‌های تیمی انجام شده دوچرخه‌سواری ایران به رتبه ۴٣ رده‌بندی صعود کرده که به واسطه این رتبه و همچنین چهارمی در مسابقات استقامت قهرمانی آسیا، ایران یک سهمیه المپیک کسب کرد.

وی با اشاره به استخدام یک مشاور اروپایی برای تحلیل داده‌های دوچرخه‌سواران ملی، از حضور قطعی مربی داخلی در بازی‌های المپیک خبر داد.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

پس از حضور وزیر ورزش و جوانان در ساختمان فدراسیون، کیومرث هاشمی در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی حاضر شد و تمرین اعضای تیم ملی دوچرخه سواری اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را از نزدیک تماشا کرد و با دوچرخه‌سواران تیم ملی به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا