به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۲۵ عصر امروز دوشنبه دوازدهم فوریه ۲۰۲۴ پادگان زرعیت را با موشک‌های «فلق ۱» هدف گرفتند و به صورت مستقیم به نظامیان حاضر در آن آسیب وارد کردند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان بیان کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به تعرض‌های رژیم صهیونیستی به روستاهای واقع در جنوب لبنان و خانه‌های شهروندان لبنانی، ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیستی «یروون» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی با تسلیحات مناسب هدف گرفته است.

همچنین حزب‌الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به نام «علی احمد مهنا (مالک)» متولد سال ۱۹۸۸ میلادی و از اهالی شهرک «مارون الراس» در جنوب لبنان خبر داد.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که در روز جاری حزب‌الله لبنان بیش از ۱۰۰ موشک گوناگون و ۱۰ پهپاد مختلف را به سوی منطقه اشغالی الجلیل واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «الخیام» در جنوب لبنان خبر داد.

بنا بر گزارش‌های واصله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در مقاطع زمانی مختلف شهرک‌ها و روستاهای واقع در بخش‌های مرکزی و غربی نوار مرزی این کشور با سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

منبع: مـهر