به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، با گذشت ۱۲۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، با گذشت ۱۲۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در منطقه «عبسان الکبیره» در شرق شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه موفق شده‌اند پس از درگیری با گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰ نظامی صهیونیست را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از پای دربیاورند.

علاوه بر این مبارزان قسام توانستند یک بمب ضدنفر را به روی گروهی از پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «عبسان الکبیره» در شرق شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه منفجر کنند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که پس از انفجار این بمب به روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، برخی از این نظامیان به هلاکت رسیده و برخی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محور پیشروی مرکز خان‌یونس هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

همچنین گردان‌های قدس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها سپیده‌دم امروز در منطقه «معن» واقع در جنوب شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه موفق شده‌اند شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین از پیش طراحی‌شده خود گرفتار و آنان را با سلاح تیربار، گلوله‌های ضدنفر و ضدسنگر و چندین بمب هدف قرار دهند.

بر اساس اعلام گردان‌های قدس این گروه از نظامیان صهیونیست پس از گرفتارشدن در کمین مبارزان گردان‌های قدس به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

منبع: مـهر