استقلال هفته‌هاست خواهان بخدمت گیری فرشید باقری شده است. ابتدا قرار بود این بازیکن با بخشش مبلغ باقی مانده از قراردادش و هم چنین طلب‌هایی که دارد، رضاییتنامه به دست در اردوی تیم استقلال حاضر شود اما در ادامه و با انتخاب محرم نوید کیا به عنوان سرمربی تیم مس این باشگاه خطاب به آبی‌ها […]

- این باشگاه نه به استقلال بازیکن می‌دهند نه به پرسپولیس!

استقلال هفته‌هاست خواهان بخدمت گیری فرشید باقری شده است. ابتدا قرار بود این بازیکن با بخشش مبلغ باقی مانده از قراردادش و هم چنین طلب‌هایی که دارد، رضاییتنامه به دست در اردوی تیم استقلال حاضر شود اما در ادامه و با انتخاب محرم نوید کیا به عنوان سرمربی تیم مس این باشگاه خطاب به آبی‌ها اعلام کرد: در صورتی رضایتنامه فرشید باقری را برای حضور در تیم استقلال صادر خواهد کرد که این باشگاه از امیر ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس بخواهد در اردوی تیم مس حاضر شود. اما این دو بازیکن حاضر نیستند به تیم مس بروند و در چنین شرایطی باید گفت کوچ فرشید باقری به تیم استقلال منتفی شده است و او در دور برگشت مسابقات لیگ برتر هم باید با پیراهن تیم مس به میدان بیاید.

پرسپولیس هم حمید خدا بنده‌لو را می‌خواست. ابتدا باشگاه مس برای صدور رضایتنامه این بازیکن اعدادی را مطرح کرد که این اعداد با موافقت باشگاه پرسپولیس مواجه شد اما در ادامه باشگاه مس برای صدور رضایتنامه حمید خدابنده‌لو مطالبه‌های جدیدی را مطرح کرد که یکی از آنها به خدمت گرفتن مسعود ریگی بود که اوسمار با این جابجایی مخالفت کرد و اعلام کرد این بازیکن را به شرطی می‌خواهد که باشگاه برای دریافت رضایتنامه اش پول بدهد نه بازیکن. با شرط‌های عجیب وضع شده از سوی باشگاه مس برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نظر میرسد، فرشید باقری و حمید خدابنده‌لو در تعطیلات زمستانی در اردوی تیم مس باقی می‌مانند. البته نمی‌توان به سیاست تیم مس خرده گرفت به این خاطر که هر تیمی دوست دارد، مهره‌های کلیدی اش را در تعطیلات زمستانی حفظ کند.

منبع: خبـر ورزشی