درگیری طایفه‌ای در افغانستان انتقام گیری خونین و مرگبار در تهران! /جستجو برای یافتن قاتلین
درگیری طایفه‌ای در افغانستان انتقام گیری خونین و مرگبار در تهران! /جستجو برای یافتن قاتلین

دو برادر که خانواده شان با یک طایفه دیگر در افغانستان اختلاف و دعواهای زیادی داشت به قصد انتقام به ایران آمده و پسر خانواده رقیب را کشتند. جام‌جم نوشت: ساعت ۱۹ دوشنبه شانزدهم بهمن امسال وقوع درگیری خونینی در یک ساختمان نیمه کاره در شمال شرق تهران به پلیس گزارش شد. وقتی ماموران کلانتری سیدخندان […]

دو برادر که خانواده شان با یک طایفه دیگر در افغانستان اختلاف و دعواهای زیادی داشت به قصد انتقام به ایران آمده و پسر خانواده رقیب را کشتند.

- درگیری طایفه‌ای در افغانستان انتقام گیری خونین و مرگبار در تهران! /جستجو برای یافتن قاتلین

جام‌جم نوشت: ساعت ۱۹ دوشنبه شانزدهم بهمن امسال وقوع درگیری خونینی در یک ساختمان نیمه کاره در شمال شرق تهران به پلیس گزارش شد. وقتی ماموران کلانتری سیدخندان به آنجا اعزام شدند، مشاهده کردند مردی ۳۰ ساله که از کارگران آنجا و تبعه افغانستان بود، بر اثر اصابت ۹ ضربه چاقو به قتل رسیده است. با تحقیق از همکاران وی در ساختمان نیمه کاره معلوم شد که مقتول مدتی بوده که در این ساختمان مشغول به کار شده و با کسی درگیری و اختلاف نداشته است. آن شب هم با شنیدن صدای دعوا و درگیری بیدار شده و مشاهده کردند دو مرد تبعه افغانستان همکارشان را به شدت زخمی کرده و با تهدید بقیه کارگران فرار کردند. آنها نمی دانستند که متهمان چرا این بلا را سر همکارشان آورده اند و کسی آن دو نفر را نمی شناخت.

با جمع بندی این اطلاعات، تحقیقات ادامه پیدا کرد و دو روز پیش ماموران ردی از یکی از اقوام خانواده مقتول را یافتند و به تحقیق از او پرداختند که وی در اظهاراتش گفت : خانواده مقتول با خانواده ای از طایفه ای دیگر در افغانستان اختلاف و درگیری داشتند. شدت این اختلاف ها به گونه ای بود که در دعواهای شان چند نفر کتک خورده و مصدوم شدند و پایانی برای این درگیری نبود. دوستم برای خلاصی از این مشکلات و دوری از این اختلاف و دعواها افغانستان را ترک کرده و برای کار به ایران آمده بود. چند هفته قبل دوباره میان پدر مقتول و خانواده دو برادر قاتل درگیری رخ داده بود. آن دو برادر به قصد انتقام از خانواده دوستم، از افغانستان به ایران آمدند و محل کار پسر خانواده را یافتند و چاقو به دست سراغش رفتند و به قصد انتقام او را با ضربه های چاقو به قتل رساندند و فرار کردند. دوستم در این ماجرا بی گناه به قتل رسید.

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت : با شناسایی هویت دو برادر فراری جست و جوی پلیس جنایی پایتخت برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: اطلاعات انلاین