در دور رفت سرپرست تیم استقلال علی سامره بود که در پایان دور رفت از سمت خود استعفاء کرد. اگر چه باشگاه استقلال با استعفای وی مخالفت کرد اما تصمیم این چهره فوتبال برای جدایی از استقلال جدی بود و دیگر به اردوی تیم برنگشت. البته وی خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرد: حاضر است […]

- در آستانه بازی با صنعت نفت؛ صاحب این صندلی در استقلال مشخص نشد!  

در دور رفت سرپرست تیم استقلال علی سامره بود که در پایان دور رفت از سمت خود استعفاء کرد. اگر چه باشگاه استقلال با استعفای وی مخالفت کرد اما تصمیم این چهره فوتبال برای جدایی از استقلال جدی بود و دیگر به اردوی تیم برنگشت. البته وی خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرد: حاضر است در سمت های دیگر در باشگاه به استقلال خدمت کند.

در هفته های اخیر اشخاص متفاوتی برای حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست معرفی شدند و نامشان به میان آمد که یکی از آنها آتیلا حجازی بود اما هنوز حضور این چهره روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست قطعی نشده است .صحبت از حضور مهدی هاشمی نسب هم روی نیکت استقلال به عنوان سرپرست به میان آمده بود که به نظر این چهره هم تمایل دارد به عنوان مربی به فعالیت خود در جمع آبی ها ادامه دهد. 

ممکن است با توجه به اختلافات پیش آمده میان جواد نکونام و علی خطیر تیم استقلال بدون سرپرست به مصاف صنعت نفت برود. این بازی روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی و در چارچوب هفته نخست دور برگشت لیگ برتر برگزار می شود.

منبع: خبـر ورزشی