چرا صبح‌ها دهان ما بو می‌دهد؟
چرا صبح‌ها دهان ما بو می‌دهد؟

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، درباره بوی بد دهان بد نیست بدانید به گفته متخصصان تولید بزاق هنگام خواب کاهش می‌یابد و باعث خشکی دهان شما در شب می‌شود. از آنجایی که بزاق معمولا ذرات ایجاد کننده بو را از بین می‌برد، تجمع باکتریایی برای شما باقی می‌ماند که حضور […]

- چرا صبح‌ها دهان ما بو می‌دهد؟

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، درباره بوی بد دهان بد نیست بدانید به گفته متخصصان تولید بزاق هنگام خواب کاهش می‌یابد و باعث خشکی دهان شما در شب می‌شود.

از آنجایی که بزاق معمولا ذرات ایجاد کننده بو را از بین می‌برد، تجمع باکتریایی برای شما باقی می‌ماند که حضور آن با رایحه ترش متمایزش مشخص می‌شود.

نفس صبحگاهی برای بیشتر افراد یک بخش طبیعی از روز است، اما بهداشت نامناسب دهان و دندان نیز می‌تواند دلیل این عارضه باشد.

البته بوی بد دهان همیشه برای  خود فرد مبتلا آشکار نیست و ممکن است شخص دیگری در مورد آن به شما بگوید، که ممکن است خجالت بکشید.

اگر بیماری دیگری نداشته باشید، قانون طلایی از بین بردن بوی بد صبحگاهی، این است که دندان‌های خود را دو بار در روز مسواک بزنید، به طور منظم نخ دندان بکشید و از دهان شویه استفاده کنید. اگر از دندان مصنوعی استفاده می‌کنید، آن‌ها را شب بیرون بیاورید و قبل از قرار دادن دوباره در دهان، کاملاً تمیز کنید.

منبع: اطلاعات انلاین