چرا رهبر انقلاب اجازه ندادند فرزندشان در بیت رهبری ناهار بخورند؟
چرا رهبر انقلاب اجازه ندادند فرزندشان در بیت رهبری ناهار بخورند؟

نماینده تهران در مجلس خبرگان خاطره‌ای خواندنی از رهبر انقلاب در روزی که آیت الله جوادی آملی مهمان ایشان بود را روایت کرده است. خبرآنلاین نوشت: آنگونه که فارس روایت کرده، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اخیرا در […]

نماینده تهران در مجلس خبرگان خاطره‌ای خواندنی از رهبر انقلاب در روزی که آیت الله جوادی آملی مهمان ایشان بود را روایت کرده است.

- چرا رهبر انقلاب اجازه ندادند فرزندشان در بیت رهبری ناهار بخورند؟

خبرآنلاین نوشت: آنگونه که فارس روایت کرده، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اخیرا در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی خاطره‌ای جالب از زهد و تقوای رهبر انقلاب در جلسات خصوصی روایت کرده و گفته است؛ «گاهی اوقات رهبر انقلاب ملاقات‌هایی دارند که رسانه‌ای نمی‌شود. برخی از دیدار‌ها با علما و مراجع است. یک بار آیت الله جوادی آملی در دفتر رهبری مهمان ایشان بودند. در وقت ناهار یکی از فرزندان آقا هم سر سفره نشستند. رهبری به فرزندشان فرمودند که خانه نزدیک است، برو خانه ناهار بخور و برگرد. آقای جوادی به آقا گفتند که من از ایشان خواستم که در جلسه باشند. آقا فرمودند که شما مهمان دفتر هستید و این سفره از بیت المال است، اما ایشان مهمان دفتر نیست و نمی‌تواند از این غذا استفاده کند.»

منبع: اطلاعات انلاین