به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت به تشریح این خبر پرداخت و گفت: ۴ روز پیش، ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی در حال گشتزنی در محدوده خیابان ولیعصر(عج) تهران بودند که به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری در خیابان را تحت نظر داشته و زاغ زنی می […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت به تشریح این خبر پرداخت و گفت: ۴ روز پیش، ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی در حال گشتزنی در محدوده خیابان ولیعصر(عج) تهران بودند که به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری در خیابان را تحت نظر داشته و زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت پلیسی قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا این که مظنون به سمت یک شهروند رفته و سعی کردبا تهدید سلاح سرد از وی زورگیری کند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و پیش از آنکه متهم فرصت فرار پیدا کند، او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم که هنوز تلفن همراه مسروقه در دستش بودسعی کرد با بهانه و توضیحات گمراه کننده، خود را از دست پلیس رها کند که این ترفند تاثیر نداشته و به همراه شاکی به کلانتری منتقل شد که طی بازجویی های اولیه و شکایت مالباخته، به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

سرهنگ حسوند، با اشاره به این که پلیس همواره هوشیار و در کمین متخلفان است، گفت: از تجهیزان همراه متهم یک قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه دیگر نیز کشف شد که تحقیقات برای شناسایی مالکان آن ادامه دارد.

گفتنی است، این متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرده و عنوان داشت که اموال مسروقه به مالخران می فروشد.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا