حمید مطهری مربی تیم ملی در واکنش به انتقادات از تیم ملی فوتبال به ورزش سه گفت: تیم ملی ایران ۵۱ سالی می‌شود که از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا باز می‌ماند، اما چرا در ادوار گذشته با مربیان و تیم‌هایی که به نیمه نهایی رسیدند مثل قهرمان برخورد می‌شد، اما این مرتبه جوری دیگر!؟   […]

- واکنش دستیار قلعه‌نویی به انتقادات از تیم ملی؛ اگر علی آقا پروین‌ حرفی بزند آدم دلش نمی‌سوزد!/ شغل دوم برخی دوستان بُخل و حسادت است

حمید مطهری مربی تیم ملی در واکنش به انتقادات از تیم ملی فوتبال به ورزش سه گفت: تیم ملی ایران ۵۱ سالی می‌شود که از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا باز می‌ماند، اما چرا در ادوار گذشته با مربیان و تیم‌هایی که به نیمه نهایی رسیدند مثل قهرمان برخورد می‌شد، اما این مرتبه جوری دیگر!؟  

ادر ادامه اظهار داشت: متأسفانه به نظر می رسد شغل دوم برخی دوستان بُخل و حسادت باشد! آقایانی علیه تیم ملی حرف می‌زنند و به امیر قلعه‌نویی می‌گویند برو که البته یادمان نرفته با چه کارنامه‌ای به تیم ملی آمدند. خودشان وقتی در نیمه نهایی شکست خوردند انگار فاتح جام جهانی شدند و ماندند، بعد هم‌ در مقدماتی جام جهانی شکستی تحقیرآمیز مقابل قطر داشتند.

مربی تیم ملی در پایان گفت: حداقل امیر قلعه‌نویی تیم به دسته پایین‌تر نینداخته و کارنامه‌اش مشخص است. اگر علی آقا پروین‌ها یا حسن آقا روشن‌ها و… حرفی بزنند آدم دلش نمی‌سوزد، اما صحبت‌های برخی آقایان نقد نیست بلکه تخریب، بغض و غرض‌ورزی است. این افراد سال‌هاست هر کسی سرمربی تیم ملی شوند می‌کوبند و متأسفانه تریبون هم دارند!

منبع: خبـر ورزشی