فولاد باز هم در این فصل دست به تغییر سرمربی زد و باز هم اولی گلادیسون به عنوان مربی موقت برای بازی این هفته سکان هدایت خوزستانی‌ها را به دست گرفت. فولاد این فصل را با علیرضا منصوریان شروع کرد. کسی که خود فصل قبل در نیمه راه جانشین جواد نکونام شده بود، دو مربی […]

فولاد باز هم در این فصل دست به تغییر سرمربی زد و باز هم اولی گلادیسون به عنوان مربی موقت برای بازی این هفته سکان هدایت خوزستانی‌ها را به دست گرفت.

فولاد این فصل را با علیرضا منصوریان شروع کرد. کسی که خود فصل قبل در نیمه راه جانشین جواد نکونام شده بود، دو مربی با دو سبک مختلف که از همان انتخابشان مشخص بود مدیران فولاد هیچ برنامه‌ای برای تیمشان ندارند. استانی که مهد استعداد است و باشگاهی که بهترین آکادمی را دارد، با بیشترین سرمایه متاسفانه اسیر سوءمدیریت شده و مدام با رفتن و آمدن آدم‌ها هزینه می‌دهد. جواد نکونام ابتدای فصل قبل یک تیم بست و در نیم فصل تقریباً تمام آن تیم را عوض کرد.

منصوریان هم که آمد توانست در هفته‌های پایانی سر و سامانی به تیم بدهد اما تا هفته آخر شروع فصل جدید مشخص نبود که او می‌ماند یا می‌رود. وقتی لیگ با منصوریان شروع شد فکر کردیم فولادی‌ها تصمیمشان را گرفتند و او فرصت خواهد داشت اما زهی خیال باطل… در پایان هفته سوم منصوریان برکنار شد و همین اولی گلادیسون به عنوان مربی موقت در بازی هفته چهارم هدایت تیم را بر عهده داشت تا ایگناسیو مارتینس اسپانیایی از هفته پنجم بیاید. اینکه این مربی از کجا آمد را نمی‌دانیم، همینطور اینکه او چه سنخیتی با علیرضا منصوریان دارد.

باز هم گلادیسون آمد؛ حالا فولاد «ناصر الجوهر» دارد/ مارتینس رفت اما چرخه باطل نمی‌رود!

ببینید در فاصله چند ماه تا جام ملت‌ها کی روش با آن اسم و رسم به قطر رفت اما یک ماه مانده به جام برکنارش کردند چون با برنامه‌های آنها جور در نمی‌آمد و همان قطر قهرمان شد. اما اینجا هیچ کدام از انتخاب‌های ما ربطی به نفر قبلی و بعدی ندارد چون اصلاً برنامه‌ای نداریم. مارتینس هم آمد و در نقل و انتقالات نیم فصل صدای اختلاف او با مدیران به گوش همه رسید. مرد اسپانیایی یک لیست داده بود و مدیران فولاد با نفراتی دیگر از جمله عیسی آل کثیر در حال مذاکره بودند. این هم از بدعت‌های فوتبال ماست که مدیران خود تیم را می‌بندند و بعد دست یک مربی می‌دهند که بیا کار کن!

همانطور که مشخص بود این بار هم به منزل نرسید و مارتینس رفت. حالا دوباره فولاد با گلادیسون مربی موقت دارد تا همه به یاد عربستان در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی بیفتند. زمانی که مربیان رنگ و وارنگ می‌آمدند و بلافاصله بعد از برکناری ناصرالجوهر مربی موقت می‌شد! انگار در فولاد هم همین داستان است. آنها فقط به گلادیسون اعتماد دارند و معلوم نیست که چرا خود او را یک دفعه سرمربی نمی‌کنند؟ حالا فولاد با یک هزینه سنگین دیگر مربی می‌آورد و مربی جدید هم با کلی هزینه بازیکن می‌خرد ولی باز بعد از برکناری دوباره گلادیسون می‌ماند و فوتبال ایران!

منبع: خبـر ورزشی