تیم‌های سپاهان و الهلال فردا در چارچوب مرحله یک هشت نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. گزیده صحبت‌های ژسوس سرمربی الهلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان را در زیر می خوانید: *بازی سختی داریم؛ یک بازی سنتی بین نمایندگان ایران و عربستان. باید بگویم هر دو تیم بسیار قوی هستند. […]

- واکنش به سوال جنجالی در نشست خبری سپاهان؛ سرمربی الهلال سریع وارد شد

تیم‌های سپاهان و الهلال فردا در چارچوب مرحله یک هشت نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. گزیده صحبت‌های ژسوس سرمربی الهلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان را در زیر می خوانید:

*بازی سختی داریم؛ یک بازی سنتی بین نمایندگان ایران و عربستان. باید بگویم هر دو تیم بسیار قوی هستند. مورایس پرتغالی است و از راهکارهای من به خوبی آگاه است. امیدوارم بازی خوبی باشد. می‌دانیم بازی پَُر هواداری خواهد بود و به خوبی آماده بازی فردا هستیم.

*درست است ما کولیبالی را نیاوردیم، ولی با این وجود اعتقاد کامل به بازیکنان‌مان داریم. مشکل ما بازیکنان الهلال و نبود آنها نیست، مشکل ما بازی با سپاهان است، چون آنها تیم بسیار خوبی هستند و امیدارم بازی خوبی مقابل‌شان انجام دهیم.

*می‌دانیم سپاهان هجومی است و گل‌های زیادی زده. همانطور که می‌دانید مربی این تیم پرتغالی است که از بهترین‌های دنیا به شمار می‌آید. بله ما از این بابت که سپاهان هجومی است مشکلاتی خواهیم داشت، ولی قطعاً خواهیم جنگید و فکر می‌کنم بازی متعادلی خواهیم داشت.

*(سوال از بازیکنان الهلال درخصوص اختلاف با مانچینی و اینکه آیا این موضوع باعث اختلاف بین بازیکنان نشده است؟) ژسوس اجازه نداد مدافع الهلال به این سوال پاسخ بدهد و گفت: بازیکن ما فقط درباره تیم الهلال صحبت می‌کند نه تیم ملی.

بیشتر بخوانید: خط و نشان مورایس برای غول آسیا با تمجید از ستاره ایرانی؛ کاری می‌کنیم که در یادها بماند!

منبع: خبـر ورزشی