پرسپولیس فاصله کمی با استقلال و سپاهان دارد اما شرایط جدول به گونه‌ای است که باید بازی‌های آینده از جمله بازی با آلومینیوم اراک را ببرد. همین هفته بازی استقلال حداقل روی کاغذ راحت‌تر است و قاعدتاً می‌برد پس پرسپولیس هم باید برنده شود تا بیشتر عقب نیفتد. این هفته بازی سپاهان و تراکتور به […]

- چرا سرمربی برزیلی محکوم به برد است؟/ پرسپولیس باید رفیق یحیی را ببرد

پرسپولیس فاصله کمی با استقلال و سپاهان دارد اما شرایط جدول به گونه‌ای است که باید بازی‌های آینده از جمله بازی با آلومینیوم اراک را ببرد. همین هفته بازی استقلال حداقل روی کاغذ راحت‌تر است و قاعدتاً می‌برد پس پرسپولیس هم باید برنده شود تا بیشتر عقب نیفتد. این هفته بازی سپاهان و تراکتور به خاطر حضور اصفهانی‌ها در آسیا برگزار نمی‌شود اما استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند و قطعاً به دنبال پیروزی هستند. 
شرایط سرخپوشان به نحوی است که حتی باید در بازی‌های خارج از خانه هم برنده شوند. این ضرورت برای اوسمار ویرا هم وجود دارد چون هواداران پرسپولیس به شدت روی او حساس هستند. ویرا باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پرسپولیسی‌ها ثابت کند که در حد و اندازه‌های سرمربیگری این تیم است. اگر او در کوتاه‌مدت و در سه بازی اول نتیجه نگیرد کارش به مراتب سخت‌تر می‌شود و به همین دلیل باید از همین بازی اول شروع کند. کار مربی برزیلی در اراک اصلاً راحت نیست. پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اصلاً خوب نتیجه نگرفته است. آنها ۵ گل از الاهلی امارات خوردند و حتی به آریوی اسلامشهر باختند. در آن سو آلومینیوم در جام‌حذفی نساجی را در خود قائمشهر شکست داد و حذف کرد. آنها در شهر خود خیلی انگیزه دارند و می‌خواهند پرسپولیس را ببرند. در ۴، ۵ سال گذشته هیچ تیمی به اندازه آلومینیوم پرسپولیس را شکست نداده و حتماً می‌دانید که آنها لقب گربه‌سیاه سرخپوشان را یدک می‌کشند. همه اینها نشان‌ می‌دهد که بازی پرسپولیس در اراک مقابل تیم رفیق گل محمدی یعنی مجتبی حسینی سخت است و آنها برای برنده شدن باید کم‌اشتباه و فرصت‌طلب باشند. پرسپولیس اگر مساوی هم کند با توجه به برد احتمالی استقلال فاصله‌اش با صدر جدول ۴ امتیاز می‌شود و این یعنی سخت‌تر شدن کار آنها.

منبع: خبـر ورزشی