اوسمار برای بازی پرسپولیس در اراک ریسک نکرد
اوسمار برای بازی پرسپولیس در اراک ریسک نکرد

با توجه به تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس و احتمال باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تا امروز، احتمال دارد بازیکنان تازه وارد سرخ‌ها هم در اراک به میدان بروند.

 

پس از تلاش‌های هیئت مدیره و مسئولان امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده این تیم در فیفا، قرار است این مشکل تا امروز برطرف شده و در ساعات آینده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس رسماً گشوده شود.

گرچه با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا آغاز بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک شاید این امکان برای ثبت قرارداد و صدور کارت بازی تازه واردهای پرسپولیس مهیا نباشد اما اوسمار سرمربی پرسپولیس در صحبتی که با مدیریت باشگاه داشت حاضر به ریسک نشد و از آنها خواست ترتیب سفر تازه واردها به اراک را هم بدهند.

از این رو عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی با پرسپولیس در اراک هستند و حتی تا بعد از ظهر امروز و حدود ساعت ۱۶ نیز اگر مشکل ثبت قرارداد و صدور کارت بازی شان برطرف شود می‌توانند در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، پرسپولیس را از روی نیمکت همراهی کنند. در غیر این صورت این چند بازیکن می‌توانند در اولین مصاف دور برگشت حال و هوای تیم پرسپولیس و شرایط این تیم مقابل رقبا را از نزدیک تجربه کنند.

گرچه عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی چندان با این شرایط ناآشنا نیستند اما قطعاً عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف حتی در صورت عدم حضور روی نیمکت تیم پرسپولیس می‌توانند از نزدیک در حال و هوای بازی امروز پرسپولیس قرار بگیرند.

منبع: خبـر ورزشی